Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee... Ik ben er nog steeds niet mee naar de garage kunnen gaan. Heb jij deze week of dit week-end tijd? Anders passeer ik eventjes ofzo.
Schokken worden nog altijd droog doorgegeven aan de koets, ze veert nog wel, maar precies minder als voorheen... Als ik over een dwarsrichel rij ofzo, dan hoor ik het duidelijk in de koets, dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Nee heb spijtig genoeg geen tijd komende 2 weken, door examen.
M'n pa zegt dat wss de 'veerbollen' kapot zijn. Dat geeft zo'n soort gedrag. Weet echter niet wat dat kost om te herstellen.
Nee heb spijtig genoeg geen tijd komende 2 weken, door examen.
M'n pa zegt dat wss de 'veerbollen' kapot zijn. Dat geeft zo'n soort gedrag. Weet echter niet wat dat kost om te herstellen.
Zal 't zeker tegen de garage zeggen.
Volgende beurt:
- Nieuwe olie op automaat
- Nieuwe olie op diff
- Veerbollen nakijken
- Oliefilter
- Dieselflter
- Automaatbakfilter
- Ruitenwissers
- Nieuwe olie op motor
- Antenne nog eens invetten/olien voor de winter
- Luchtfilter
- Etc...
16" Gulli's? Ik zoek er ook, maar zijn behoorlijk duur ...
Welke banden? 225-50-16?
Idd 16" gulli's.
215/55 ligt erop. Conti wintercontact. Heel goede band.
Normaal wintervelgen voor de 320CDI, voor de 300TD heb ik 15" gulli's met 195/65 R15 Goodyear Hydragrip.
Staat supersullig en smal, en het stuurt voor geen meter, maar ze rijden supercomfy, stil, en ze hebben marginaal veel grip in't nat.
215/55 ligt erop. Conti wintercontact. Heel goede band.
Normaal wintervelgen voor de 320CDI, voor de 300TD heb ik 15" gulli's met 195/65 R15 Goodyear Hydragrip.
Staat supersullig en smal, en het stuurt voor geen meter, maar ze rijden supercomfy, stil, en ze hebben marginaal veel grip in't nat.
Om eerlijk te zijn... ik heb nog nooit een merkbaar verschil kunnen waarnemen in verbruik, of ik nu op de 17" AMG's bol, 16" 8-loch, 16" Gulli's, 15" staal, of 15" gulli's bol...
Maar we zullen er van uitgaan dat het wel iéts zal schelen, idd.
Ah ok, dan bedoel je de 2300cc uit sprinter enzo? Ik was in de war omdat je 2400 zei, dat was gewoon de motor die in de 240d lag en ook in de bestelwagens.
neenee, de modellen voor de sprinter, de LN serie, door de grotere boring hadden die 600cc per cilinder ipv 500, voor de rest zelfde blok, pk's blijven ong gelijk, maar het koppel vermeerdert aanzienlijk,
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
neenee, de modellen voor de sprinter, de LN serie, door de grotere boring hadden die 600cc per cilinder ipv 500, voor de rest zelfde blok, pk's blijven ong gelijk, maar het koppel vermeerdert aanzienlijk,
mooi, wist ik niet
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Comment