Heb er in Brecht eventjes naar gekeken en best nog wel een proper ding .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHeb er in Brecht eventjes naar gekeken en best nog wel een proper ding .
Kenner !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenNee... Ik ben er nog steeds niet mee naar de garage kunnen gaan. Heb jij deze week of dit week-end tijd? Anders passeer ik eventjes ofzo.
Schokken worden nog altijd droog doorgegeven aan de koets, ze veert nog wel, maar precies minder als voorheen... Als ik over een dwarsrichel rij ofzo, dan hoor ik het duidelijk in de koets, dus ik zou het eigenlijk niet weten.
Nee heb spijtig genoeg geen tijd komende 2 weken, door examen.
M'n pa zegt dat wss de 'veerbollen' kapot zijn. Dat geeft zo'n soort gedrag. Weet echter niet wat dat kost om te herstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten300TD is VET.
Ik vind z'n huidige look echt fantastisch.
W8, zal eens foto's zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNee heb spijtig genoeg geen tijd komende 2 weken, door examen.
M'n pa zegt dat wss de 'veerbollen' kapot zijn. Dat geeft zo'n soort gedrag. Weet echter niet wat dat kost om te herstellen.
Volgende beurt:
- Nieuwe olie op automaat
- Nieuwe olie op diff
- Veerbollen nakijken
- Oliefilter
- Dieselflter
- Automaatbakfilter
- Ruitenwissers
- Nieuwe olie op motor
- Antenne nog eens invetten/olien voor de winter
- Luchtfilter
- Etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNee heb spijtig genoeg geen tijd komende 2 weken, door examen.
Klinkt idd als die veerbollen. Heeft mijn pa ook ooit gehad met zijn 250TD indertijd.
Denk rond de 95 euro/stuk ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenKlinkt idd als die veerbollen. Heeft mijn pa ook ooit gehad met zijn 250TD indertijd.
Denk rond de 95 euro/stuk ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenNemo
Kenner !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk vind z'n huidige look echt fantastisch.
W8, zal eens foto's zoeken.
En dat rijdt echt zaaaalig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDat worden dan nieuwe veerbolletjes
(voor de technische keuring was het geen probleem trouwens)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
En dat rijdt echt zaaaalig.
Welke banden? 225-50-16?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten16" Gulli's? Ik zoek er ook, maar zijn behoorlijk duur ...
Welke banden? 225-50-16?
Idd 16" gulli's.
215/55 ligt erop. Conti wintercontact. Heel goede band.
Normaal wintervelgen voor de 320CDI, voor de 300TD heb ik 15" gulli's met 195/65 R15 Goodyear Hydragrip.
Staat supersullig en smal, en het stuurt voor geen meter, maar ze rijden supercomfy, stil, en ze hebben marginaal veel grip in't nat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIdd 16" gulli's.
215/55 ligt erop. Conti wintercontact. Heel goede band.
Normaal wintervelgen voor de 320CDI, voor de 300TD heb ik 15" gulli's met 195/65 R15 Goodyear Hydragrip.
Staat supersullig en smal, en het stuurt voor geen meter, maar ze rijden supercomfy, stil, en ze hebben marginaal veel grip in't nat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEn zuinig!
Om eerlijk te zijn... ik heb nog nooit een merkbaar verschil kunnen waarnemen in verbruik, of ik nu op de 17" AMG's bol, 16" 8-loch, 16" Gulli's, 15" staal, of 15" gulli's bol...
Maar we zullen er van uitgaan dat het wel iéts zal schelen, idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAh ok, dan bedoel je de 2300cc uit sprinter enzo? Ik was in de war omdat je 2400 zei, dat was gewoon de motor die in de 240d lag en ook in de bestelwagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenneenee, de modellen voor de sprinter, de LN serie, door de grotere boring hadden die 600cc per cilinder ipv 500, voor de rest zelfde blok, pk's blijven ong gelijk, maar het koppel vermeerdert aanzienlijk,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMisschien eens een Benz meeting houden in de buurt van Stefaans huis?
Wil ze eigenlijk allemaal wel eens zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenM'n pa zegt dat wss de 'veerbollen' kapot zijn. Dat geeft zo'n soort gedrag. Weet echter niet wat dat kost om te herstellen.
Comment
Comment