Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzalig hok
alleen jammer van de lelijke recaro's
Oké, ik zou ze ook niet in een EVO steken, maar dat zijn toch übervette stoelen?
Oldskool electric shit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZitten niet in de prijs inbegrepen, dus het is je lucky day.
morgen ga ik er om.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Oké, ik zou ze ook niet in een EVO steken, maar dat zijn toch übervette stoelen?
Oldskool electric shit.
zo plat, totaal niet gelijk de andere die je normaal ziet. In deze schuif je weg denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenOk RRD wanneer vertrek je (hoewel er geen schuifdak op vermeld staat).
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...cte_staat.html
RRD wil ongetwijfeld leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenRRD wil ongetwijfeld leder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenuw passat, met alle respect, zal al een deel van z'n "stevigheid" kwijt zijn, en wss door hem al lang gewoon te zijn merk je dat niet eens meer, die 190 met slechts 140000 km zal nog als nieuw rijden, wss heeft de wagen wel veel stilgestaan( in een garage) daardoor durven wel eens knarsende geluiden voorkomen, torsierubbers en de taatslagers van de schokdempers, heb dit met m'n W126 ook gaat over narmate ermee gereden wordt, en ze vervangen is ook geen grote kost hoor, en 't is niet eens gezegd dat die wagen dat zal hebben, en verder is het moeilijk een 190 te vergelijken met een passat, qua rijkomfort ga je er zeker op vooruit, als je kunt leven met de typische schokken bij het schakelen als de wagen koud staat, een geoefende W201/W124 rijder heeft dat niet,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
Das ook een mooie prijs ?
En er is precies een stukske tekort op de achterspoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenToch echt wel extreem veel geld ...
indien gewenst zijn er twee lederen ricaro-zetels in supplement voor de som van 5000 euro,zoniet worden de twee origiginele zetels terug geplaatst
bj1989,ongeveer 35000 km
prijs 46900euro zonder Ricaro zetels+5000 voor zetels
blauwzwart metaalkleur,interieur:zwarte stof en leder
velgen:225/50ZR16
electrisch schuifdak,centrale deurvergrendeling,thermometer voor buitentemperatuur,2 hoofdsteunen achter,airbag,aut antenne,verwachterruiten met zichtbare draden+gekl ruiten,olie voor achteras met slipbeperkend differentieel,luidsprekers achteraan stereo,kontakt aan achterportieren voor verlichting achter
i mean, wtf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten,kontakt aan achterportieren voor verlichting achter
i mean, wtf
Op de 1.8 was dit een optie. Standaard op de 16'ers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenoch dat is een optie ofwat?
ze durfden bij benz.
Ze durven nog steeds.
Comment
Comment