Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    wij hebben vorig jaar 24u over 2000km gedaan, met slecht weer en veel tijdsverlies over de middag

lukt sowieso.
    met remorque?

Zonder lukt mij dat ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      met remorque?

met.

En de cayenne van uw neef ofzo? Of iemand zoeken met een donkergroene Range Rover TD6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        met.

En de cayenne van uw neef ofzo? Of iemand zoeken met een donkergroene Range Rover TD6?
        Daar heb je allemaal niet veel aan als je er geen rijbewijs voor hebt.

Ik ken wel iemand met een G-klasse én het juiste rijbewijs.

Comment

met.

Cayenne

Serieus, ik rij liever een dag langer over die 2000km dan dat ik 20l naft/100km moet betalen hoor

Das 500€ aan naft alleen al

Comment

• Beetje zinloze discussie overigens, Carlito koopt dat toch niet.

Edith zegt: voorlopig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Die Benz weegt idd teveel volgens mij.

Hoewel, 1500kg, moet nét lukken om met de Espace te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

matteus z'n pa?

dan moet je dat vragen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  met remorque?

denk dat jullie dit een beetje ingewikkeld maken; even het vliegtuig op om te gaan kijken en bij eventuele aankoop zet hem op autotransport, voor 1000 km komt dat op ong 400 euro, dan heb je geen gezever met remorques payages etc

Comment

• Autorijden is veel leuker, je bent autogek voor iets hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                      denk dat jullie dit een beetje ingewikkeld maken; even het vliegtuig op om te gaan kijken en bij eventuele aankoop zet hem op autotransport, voor 1000 km komt dat op ong 400 euro, dan heb je geen gezever met remorques payages etc
                      hmm

vliegtuigticket regelen
                      vervoer regelen van luchthaven naar auto ter plekke
                      vliegtuig terug
                      autotransport regelen
                      ....

dat lijkt me net een pak ingewikkelder dan zelf even tot voor z'n deur te bollen, het ding op te laden en er terug mee naar huis te rijden

Comment

• En niet te vergeten, het enige wat je moet doen is een deur opendoen, gaan zitten, starten en wegrijden.

Comment

hmm

vliegtuigticket regelen
                          vervoer regelen van luchthaven naar auto ter plekke
                          vliegtuig terug
                          autotransport regelen
                          ....

dat lijkt me net een pak ingewikkelder dan zelf even tot voor z'n deur te bollen, het ding op te laden en er terug mee naar huis te rijden
                          tja, onlangs nog een W108 weest halen in friesland, met een remorque........zo leuk rijden is dat nu ook weer niet hoor ! zeker niet als de remorque aan een wagen hangt die hem maar net kan trekken ! onderschat het niet

Comment

tja, onlangs nog een W108 weest halen in friesland, met een remorque........zo leuk rijden is dat nu ook weer niet hoor ! zeker niet als de remorque aan een wagen hangt die hem maar net kan trekken ! onderschat het niet
                            Als het echt nodig is heb ik een W116 450SEL als trekauto, dus een ramp is het niet. Maar vliegtuig is idd handig. Maar ook wel een pak duurder.
                            Nuja, in de zomer kan ik nog zien he, desnoods pak ik de hymer en rij langs daar, kan ik er een vakantie aankoppelen

Comment

Dat weet ik hoor. De trekkende auto is vrij bepalend als het aankomt op hoe vermoeiend die reis is...

Zoals Avantus hier boven zegt, vorig jaar zijn we iets achter Lyon een Audi 200 gaan halen. 's Nachts rond een uur of 3 (denk ik) vertrokken, de zelfde avond stonden we terug thuis. Probleem was dat we met een camionette reden die zelf niet heel zwaar is op de achteras, en tegelijk de remork verkeerd beladen was (met de motor naar achter, maar anders ging ie er niet op). Resultaat: véél te lichte achteras, met vrij gevaarlijke slingerbewegingen tot gevolg als je boven de 100 uitkwam of er even een windvlaag de kans had de remork te beroeren. Bij momenten toch wel zweethandjes gehad, en blij geweest dat we veilig zijn kunnen uitstappen

Eind vorig jaar een gelijkaardig tripje gedaan: de G, met daarachter een 190 op een remork. Ding reed volkomen safe, 130 à 140 en die remork reed nog als op rails. Op die manier is dat een droom, en is er weinig vermoeiend aan (buiten 't feit dat je natuurlijk uit je doppen moet kijken, zo'n ding blijft redelijk breed, een G is relatief smal, dus je moet je spiegels constant gebruiken). Daarmee dat ik durf te beweren dat, met het juiste materiaal, een auto halen met een remork niets is om van wakker te liggen

Comment

• Een Touareg V10 TDI trekt anders wel lekker...

Maar je zal wel nog tot ergens in 2009 moeten wachten dan.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Een Touareg V10 TDI trekt anders wel lekker...

Maar je zal wel nog tot ergens in 2009 moeten wachten dan.
                                  heb je dan je rijbewijs B+E al?

Comment

Eind vorig jaar een gelijkaardig tripje gedaan: de G, met daarachter een 190 op een remork. Ding reed volkomen safe, 130 à 140 en die remork reed nog als op rails.
                                    foei

het blijft onverantwoord 130/140 met een remorque

Comment

heb je dan je rijbewijs B+E al?
                                      Nope, 'k ga in het begin alleen voor m'n B hé.

Maar sowieso zal ik niet de eerste jaren met een remorque gaan rijden.

'k Heb al wel wat geoefend, maar zo op de autostrade, het is moeilijker dan de meeste denken.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        foei

het blijft onverantwoord 130/140 met een remorque
                                        ik was m'n handen in onschuld. bmwM-optic zat aan het stuur.

Comment

• Ik heb 2 vraagjes over de speciale editie Cocoon van de Mercedes 190.
                                          - Ik ken mensen die zo één hebben en ze zeiden dat ze regelmatig briefjes onder hun ruitenwisser kregen met de vraag of ze de auto niet wilden verkopen. Is die versie dan zo gegeerd?
                                          - Zijn dat de laaste 190'ers die van de band gerold zijn?

Comment

Working...
                                          X