Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Simpel?
Puur qua looks ben ik meer voor de E34 touring, maar die benz lijkt mij zo'n aangenaam ding om iedere dag mee te cruisen ook.
En 318is komt er ooit wel, m'n pa is nog niet volledig overtuigd. Working on it.
't Is m'n pa die mij het meeste beschermt tegen mij Tomskitis. Hij belet mij van al m'n aankopen te doen.
Als hij nu instemt met de S124 hoop ik de 318is er ook door te krijgen. Dan heb ik ineens 2 zalige karren!
Ik heb nog twee oude banden gevonden die zouden passen op die Aero's. Dunlop SP Sport 8000, 225/45 ZR17. Wel van 1994. Maar allesinds beter dan de huidige pirelli's van 1988.
Verschillende werknemers van autobouwer Mercedes van de vestiging in het Duitse Sindelfingen worden door het parket verdacht van het opzettelijk produceren van wagens met fouten. Daardoor kon een externe toeleverancier extra orders binnenhalen.
Het parket van Stuttgart voert een onderzoek wegens corruptie tegen verschillende personen, zo meldde een woordvoerder van de Duitse constructeur zondag. Het parket bevestigt het nieuws.
De Mercedes-woordvoerder bevestigde immers een artikel in het magazine "Focus". Volgens Focus gaat het om medewerkers in de afdeling kwaliteitscontrole. In ruil voor de "fouten" kregen ze de afgelopen jaren waardevolle zakengeschenken en luxereizen. De schade zou oplopen tot meerdere miljoenen euro’s.
Mercedes zal het parket helpen bij het ophelderen van de zaak, luidt het nog. bvb (belga)
Comment