Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ja, en dan.

2.5 heeft meer koppel.
    Koppel is goed, kan ik schakellui rijden.
    Als dat al tiptronics waren kocht ik er eentje in automaat
    ja zo moet je vooral rijden met een atmosferische 16V
    zo ga je daar BAKKEN fun mee hebben.

dan zal zelfs een 2.5 niet voldoende zijn voor u hoor (hell wat is wel voldoende voor u )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      ja zo moet je vooral rijden met een atmosferische 16V
      zo ga je daar BAKKEN fun mee hebben.

dan zal zelfs een 2.5 niet voldoende zijn voor u hoor (hell wat is wel voldoende voor u )
      Met een 325i lukt het me om schakellui te rijden.

En door mijn luiheid blijft dus de snelheid lager.

Als ik echt constant dat ding in toeren zou jagen zou ik mijn rijbewijs niet lang hebben.

Comment

• Ik vind dat een 2.3-16 al veel koppel heeft en soepel is, je kan daar echt al dieselend mee rijden. Was ik echt verbaasd over ...
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ja, zolang die dingen 12k+ kosten koop ik dat niet. Het blijft een kar van 11 jaar oud.
          Gaan kijken en staat hem u aan 10.000 euro geven als je hem dadelijk meeneemt zonder garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            alle is veel gezegd, en geeneen dat ik ken
            ook niet van andere merken
            Ik heb het, zoals eerder gezegd, 1-maal ook voorgehad met de ML. En dat was ook voor het 1ste onderhoud.

Comment

• Perfect voor op de Boomsesteenweg te patten in een fluo trainingpakske met ons Kelly neffe a .

Comment

Trekt een 2.5-16 boven de 160 nog wat door? of is het vanaf dan koude pap?

en het is niet dat ik daarvoor een kwartier planché heb moeten rijden ofzo

Ie heeft natuurlijk niet het koppel van bijvoorbeeld Steve z'n Audi... maar redelijk wat vermogen in de hoge toeren + een goede stroomlijn zorgt er voor dat je niet te klagen hebt

Comment

• Fuck, das €2000 bij de aankoopprijs bijrekenen

Comment

Ja, en dan.

2.5 heeft meer koppel.
                    Koppel is goed, kan ik schakellui rijden.
                    Als dat al tiptronics waren kocht ik er eentje in automaat

je zoekt verkeerd denk ik. Koop dan inderdaad ook maar een 100 Turbo Quattro, daarmee kan je schakellui rijden.... in een 16v moet je werken

Comment

knap maar mij iets te rot.

Voor mij moet 't verre van een perfecte 190 zijn.... maar ik heb liefst wel géén rotte kas. Ten eerste begin ik daar niet zelf aan dus moet ik het uitgeven en dat kost wat, ten tweede ben ik m'n kar dan lang kwijt. Met zo'n roest denk ik dat je toch al een volledige repaint mag inrekenen.

Eentje die een motorrevisie moet krijgen, eentje waar een nieuwe ophanging ed. onder moet.... allemaal oké voor mij! maar geen gaten in de kast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

je zoekt verkeerd denk ik. Koop dan inderdaad ook maar een 100 Turbo Quattro, daarmee kan je schakellui rijden.... in een 16v moet je werken
                        Ja, dat je daarmee niet kan snel zijn zonder schakelen weet ik.

Maar als je daar laag in de toeren zit valt het toch wel mee om het verkeer te volgen. Gelijk een E36 325i, als je onder de 4000tpm blijft is dat ding nog vlot genoeg voor iedere dag, maar als je dan ff zin hebt, kan je gewoon daarboven gaan en komt de fun. Kwestie van niet constant aan het streetracen te zijn.

Over mijn lijk dat ik een 100 Turbo Quattro koop, dan fiets ik nog liever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          qua prestaties zou het toch amper verschil zijn?
                          de meeste cijfertjes zijn in het voordeel van de 2.3. Ik moet wel zeggen, ik heb tot nu toe nog steeds geen deftige cijfers gevonden van de katloze 2.5.

Voor een 2.5 bestaan er wel iets meer tjoenmogelijkheden.

Comment

Ja, dat je daarmee niet kan snel zijn zonder schakelen weet ik.

Maar als je daar laag in de toeren zit valt het toch wel mee om het verkeer te volgen. Gelijk een E36 325i, als je onder de 4000tpm blijft is dat ding nog vlot genoeg voor iedere dag, maar als je dan ff zin hebt, kan je gewoon daarboven gaan en komt de fun. Kwestie van niet constant aan het streetracen te zijn.

Over mijn lijk dat ik een 100 Turbo Quattro koop, dan fiets ik nog liever

maar je hebt gelijk hoor

Comment

maar je hebt gelijk hoor
                              Jamaar, gaat dat met een 2.5?

Of is dat een 190D onder de 4000tpm?

Comment

Jamaar, gaat dat met een 2.5?

Of is dat een 190D onder de 4000tpm?
                                geen idee, ik ben niet zo lui.

met het verkeer meekomen moet wel lukken....al sta ik tegenwoordig soms van versteld hoe snel de verkeersstroom is. Vooral als iedereen naar huis wil, bij momenten mag je met een gewone kar het kot al opensleuren om niet van de baan te worden gereden

Comment

geen idee, ik ben niet zo lui.

met het verkeer meekomen moet wel lukken....al sta ik tegenwoordig soms van versteld hoe snel de verkeersstroom is. Vooral als iedereen naar huis wil, bij momenten mag je met een gewone kar het kot al opensleuren om niet van de baan te worden gereden

Dringend naar Limburgia verhuizen precies.

Hier ben ik quasi altijd het snelste weg aan de lichten

Comment

• C280 1994

en een classic nog wel, dat kom je toch niet tegen.

Of zou het een schrijffout zijn (auto heeft wel dubbele uitlaat)?
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

Working...
                                    X