Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tjoening hier bedoel ik als tupperware, sec-motorkap of verneukt interieur.
Witte pinkers, zwarte achterlichten of foute velgen noem ik geen tjoening, dat is gewoon getuigen van slechte smaak door moffen
Idem.... al heb ik me er ook bij neergelegd dat er nu eenmaal veel getjoend zijn. Zolang er geen volledige Rieger EVOIII kit rondhangt, hij niet parelmoerpaars is gespoten etc. kan ik er mee leven. De meeste dingen zijn namelijk omkeerbaar, en OEM pinkers en achterlichten etc. vind je met hopen...
Idem.... al heb ik me er ook bij neergelegd dat er nu eenmaal veel getjoend zijn. Zolang er geen volledige Rieger EVOIII kit rondhangt, hij niet parelmoerpaars is gespoten etc. kan ik er mee leven. De meeste dingen zijn namelijk omkeerbaar, en OEM pinkers en achterlichten etc. vind je met hopen...
Dan is mijn vader ne tjoener geweest want zijn 190 had dat ook.
dat is zijn goed recht natuurlijk, maar ik wil het niet, en als je op zo een oude auto een andere motorkap gaat moeten steken kan je al bijna zeker zijn dat er een kleurverschil is. En dan kan heel de auto herspoten worden.
Natuurlijk, als de prijs zo laag is dat ik heel de auto kan laten spuiten met het verschil in prijs wil ik wel moeite doen eventueel, omdat dat ook geen blijvende schade aanricht.
Comment