Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    als er maar een motor in ligt
    En als ie maar oranje pinkers heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      En als ie maar oranje pinkers heeft.
      Lap, 't begint al.

Oranje en geel = niet goed.

Wit = goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Lap, 't begint al.

Oranje en geel = niet goed.

Wit = goed.
        je benz heeft er nochtans ook oranje?

Nuja..... zeg wat je wilt, maar mij zal je nooit witte pinkers op 190 of iets dergelijks zien steken. Ik vind dat het toppunt van RRD-wansmaak.

Op een kar gelijk de mondeo zou ik het nog overwegen.... hoewel, daar steek ik geen geld in, die blijft toch even lelijk

Comment

• deze foto met witte pinkers zou nog niet een tiende zo knap zijn.

Comment

• alé ja....

je weet wel wat ik bedoel!

Comment

• Ik loop je maar te fokken jonge .

Koop nu maar rap iets.

Comment

Carbase geeft je gelijk.
                carbase is hollands, er staat me alleszins nog iets van voor de ze het eerste jaar de vierbak hadden
                want dan hed ik iets van , we zijn wel 90

Comment

• Ja volgens mij kan dat wel.

Alhoewel... icm met sportline??

mja, als ik erover denk... sportline kon je zelf samenstellen zoals je wou. Dus als je die 5 bak niet wilde, was dat zo.

Comment

• sportline was gewoon een optie die niets met de motor-bak had te maken, volgens mij ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      sportline was gewoon een optie die niets met de motor-bak had te maken, volgens mij ook
                      190D sportline is nochtans onvindbaar. De 2.5 vind je uiteraard wel, maar de 2.0 heb ik nog niet gezien in sportline.

Comment

• je zult idd veel sneller een 1.8 benzien in sportline tegenkomen als een 2.0d
                        al bestaan ze wel degelijk

Comment

• hierzie

Comment

• volgens mij kun je ze zelfs voor 1500 kopen, als je eerts bent

die lichtblauwe 190 eerste eigenaar

Comment

sportline was gewoon een optie die niets met de motor-bak had te maken, volgens mij ook

Met motor niet.

Bak in sportline-pakket is normaal gezien een Getrag 5-bak.

Comment

Spijtig dat die naam zo vaak wordt misbruikt.

Comment

• ik leer bij en wist dit niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    190D sportline is nochtans onvindbaar. De 2.5 vind je uiteraard wel, maar de 2.0 heb ik nog niet gezien in sportline.

Alle motorenversies waren beschikbaar met Sportline.

Je kon een S124 200TD met Sportline bestellen.

Comment

• er staan niet de juiste foto's bij maar als de rest klopt ... :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        er staan niet de juiste foto's bij maar als de rest klopt ... :

http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/..._open_dak.html
                                        Als die km stand klopt is dat wel een mega liefhebbers auto.

Prijs vind ik wel aan de hoge kant.

Comment

Als die km stand klopt is dat wel een mega liefhebbers auto.

Prijs vind ik wel aan de hoge kant.
                                          Maar als de uitleg klopt dan valt het nog mee (en zal wel bespreekbaar zijn)

Comment

Working...
                                          X