Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEn als ie maar oranje pinkers heeft.
Oranje en geel = niet goed.
Wit = goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLap, 't begint al.
Oranje en geel = niet goed.
Wit = goed.
Nuja..... zeg wat je wilt, maar mij zal je nooit witte pinkers op 190 of iets dergelijks zien steken. Ik vind dat het toppunt van RRD-wansmaak.
Op een kar gelijk de mondeo zou ik het nog overwegen.... hoewel, daar steek ik geen geld in, die blijft toch even lelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenCarbase geeft je gelijk.
want dan hed ik iets van, we zijn wel 90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensportline was gewoon een optie die niets met de motor-bak had te maken, volgens mij ook
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensportline was gewoon een optie die niets met de motor-bak had te maken, volgens mij ook
Met motor niet.
Bak in sportline-pakket is normaal gezien een Getrag 5-bak.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten190D sportline is nochtans onvindbaar. De 2.5 vind je uiteraard wel, maar de 2.0 heb ik nog niet gezien in sportline.
Alle motorenversies waren beschikbaar met Sportline.
Je kon een S124 200TD met Sportline bestellen.
Comment
-
er staan niet de juiste foto's bij maar als de rest klopt ... :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichtener staan niet de juiste foto's bij maar als de rest klopt ... :
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/..._open_dak.html
Prijs vind ik wel aan de hoge kant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAls die km stand klopt is dat wel een mega liefhebbers auto.
Prijs vind ik wel aan de hoge kant.
Comment
Comment