Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLap, 't begint al.
Oranje en geel = niet goed.
Wit = goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichteneen tijdje terug heb ik eens gezocht achter een 190 2.0d sportline op mobile.de, en niet gevonden
Vrij zeker dat het een 190d is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichteneen tijdje terug heb ik eens gezocht achter een 190 2.0d sportline op mobile.de, en niet gevonden
idd. Omdat die superzeldzaam zijn.
Ik had er eens eentje gevonden, een jaar of 4 terug. Een donkerblauwe 190D 2.0 Sportline, met zilvere AMG-penta'tjes, 5-bak, elektrisch schuifdak en ruiten, toerenteller, etc.
Heel goede conditie, voor gelijk 2000 euro ofzo.
Fak zoiets kom je nooit meer tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWaarom zou je een 2.0D willen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOmdat het op frietvet kan draaien
Ik zou zowiezo niet dieselen bij die oudere wagens. Maar bij de nieuwe wss ook niet
Maar de 2.0D is toch echt traag? Dat laat ik achter met mijn Sprinter als ik in 3de start.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWss komt nu het antwoord dat dat vet is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDan zou er 560SEC moeten staan. Das vet.
W140 S500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenW140 600sel
Hoe bagger is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGast, als de letters achter het cijfer staan is het een pre-facelift.
Hoe bagger is dat?
Toen was die kar het van het.
een W140 S600 had een E38 750i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtendas vét.
Toen was die kar het van het.
een W140 S600 had een E38 750i
De eeuwige innerlijke strijd tussen een W140 en een E38 *zucht*.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWaarom zou je een 2.0D willen?
190d's zijn belachelijk duur btw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFeit .
De eeuwige innerlijke strijd tussen een W140 en een E38 *zucht*.
kwalitatief is een W140 natuurlijk enorm vet, maar voor de rest loop ik er nog steeds niet heet van.
Comment
Comment