Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFiddy, koop die E30 maar.
Die kar is écht vet en écht goedkoop.
Plus de kleur en touring is knap.
en ik wil hem eens deftig bezien eerst.... die kilometerstand is natuurlijk niet verwaarloosbaar hé
En die prijs moet omlaag, denk ik. Zodat er wat budget overblijft voor een knoerharde ophanging enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenE38 > W140.
kwalitatief is een W140 natuurlijk enorm vet, maar voor de rest loop ik er nog steeds niet heet van.
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten't zal sowieso niet voor deze week zijn!
en ik wil hem eens deftig bezien eerst.... die kilometerstand is natuurlijk niet verwaarloosbaar hé
Regel gewoon dat hij niet voor je neus weg is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenKan een 2.5 dat dan niet?
Ik zou zowiezo niet dieselen bij die oudere wagens. Maar bij de nieuwe wss ook niet
Maar de 2.0D is toch echt traag? Dat laat ik achter met mijn Sprinter als ik in 3de start.
Maar het heeft iets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenE38 > W140.
kwalitatief is een W140 natuurlijk enorm vet, maar voor de rest loop ik er nog steeds niet heet van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWaarom zou je een 2.0D willen?
Omdat dat goedkoop rijdt.
5,5 liter verbruik, weinig tax, weinig verzekering.
En RWD, dus driftbaar mits de juiste achterbanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOmdat dat goedkoop rijdt.
5,5 liter verbruik, weinig tax, weinig verzekering.
En RWD, dus driftbaar mits de juiste achterbanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOmdat dat goedkoop rijdt.
5,5 liter verbruik, weinig tax, weinig verzekering.
En RWD, dus driftbaar mits de juiste achterbanden.
Vroeger reed m'n ma met een 190, maar ik dacht dat het een 2.5d was, ben het nu niet 100% zeker. En die was idd zuinig, maar ja, hoeveel l dat net was. Ook twijfel ik wat aan m'n ma haar woorden als ze zegt dat die zuinig was omdat ze 1200km met de tank kon doen maar niet weet hoe groot de tank is Huidige wagen doet 5l gemiddeld en om de 1000km moet die getankt worden, maar zit dan ook met een kleine tank (45l ofzo).
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenVerbruikt dat effectief maar 5,5l? Of is dat als je daar zuinig mee rijd?
Vroeger reed m'n ma met een 190, maar ik dacht dat het een 2.5d was, ben het nu niet 100% zeker. En die was idd zuinig, maar ja, hoeveel l dat net was. Ook twijfel ik wat aan m'n ma haar woorden als ze zegt dat die zuinig was omdat ze 1200km met de tank kon doen maar niet weet hoe groot de tank is Huidige wagen doet 5l gemiddeld en om de 1000km moet die getankt worden, maar zit dan ook met een kleine tank (45l ofzo).
Ja hoor, die ketels zijn superzuinig als je er op gepaste wijze mee bolt. Een klasgenoot van me rijdt met een W124 200D eerste serie, en die zit constant tussen de 5 en 6 liter.
Een andere klasgenoot rijdt met een 190D 2.0, en die doet ook zonder problemen tussen de 800 en 1100km met een tank van 55 liter, afhankelijk van het soort traject en rijstijl.
Als die 190D van je ma een 72 liter tank had, kon die zeer zeker 1200km met een tank doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa hoor, die ketels zijn superzuinig als je er op gepaste wijze mee bolt. Een klasgenoot van me rijdt met een W124 200D eerste serie, en die zit constant tussen de 5 en 6 liter.
Een andere klasgenoot rijdt met een 190D 2.0, en die doet ook zonder problemen tussen de 800 en 1100km met een tank van 55 liter, afhankelijk van het soort traject en rijstijl.
Als die 190D van je ma een 72 liter tank had, kon die zeer zeker 1200km met een tank doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk zou net een E38 nemen voor de bouwkwaliteit en een W140 voor de looks
W140 is een tank op wielen, E38 is 'wat' eleganter en sportiever...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenlaat ons zeggen dat ze beide looks hebben (welke laat ik in het midden) en beiden niet slecht in elkaar steken.... 't is maar waar je voor valt
W140 is een tank op wielen, E38 is 'wat' eleganter en sportiever...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat een kutklas...
Nog een andere klasgenoot komt soms naar school met een afgeragde oude Espace.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNog een andere klasgenoot komt soms naar school met een afgeragde oude Espace.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKheb zo een gevoel dat die morgen heel de D-blok gaat vergassen
Vet!
Shit en net nu heb ik mijn auto hier niet. Wou die kar eens wegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVet!
Shit en net nu heb ik mijn auto hier niet. Wou die kar eens wegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, ik zag dat groene geval daarstraks al.
Wat een regelrechte kutbak. Dat ding is maar voor één ding goed: koud aftrappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa hoor, die ketels zijn superzuinig als je er op gepaste wijze mee bolt. Een klasgenoot van me rijdt met een W124 200D eerste serie, en die zit constant tussen de 5 en 6 liter.
Een andere klasgenoot rijdt met een 190D 2.0, en die doet ook zonder problemen tussen de 800 en 1100km met een tank van 55 liter, afhankelijk van het soort traject en rijstijl.
Als die 190D van je ma een 72 liter tank had, kon die zeer zeker 1200km met een tank doen.
Ik heb nogal de neiging om met trage bakjes mijn rechtervoet gewoon plat te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Wat een regelrechte kutbak. Dat ding is maar voor één ding goed: koud aftrappen.
Maareuh
Back on!
Comment
Comment