Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Beter?

Nu had ik die kar net uit mijn geheugen gebannen
    Ik heb die overlaatst s'nachts op het Zuid zien staan,bestuurder zat erin dvd'ke te kijken.

Comment

• hmmmmmmmmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        S350
        't is een mooie auto met geen km's, maar een S300TD is in principe de betere keus denk ik zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
          Een E 200CDI FL, die na een 20k km nét nog genoeg motorolie heeft, maar toch nét te weinig om er geen voor waarschuwing voor te geven via de boordcomputer, is dat regel of uitzondering ?
          'k Kreeg vanavond op de snelweg een melding van "Bij eerste tankstop oliepeil controleren"... dat dus maar gedaan en idd: het oliepeil ligt nog maar net op het minimum toegelaten niveau. Zijn CDI's gekende olieverbruikers of is er iets bijzonders aan de hand ?
          't Viel me ook op dat de olie PIKzwart was...die eerste servicebeurt kan dus niet vlug genoeg komen. Komende dagen afspraak maken, want nog 5k km met te weinig en zo'n smerige olie rondrijden, als autoliefhebber voel ik dat toch een beetje aan als mishandeling.
          Wij hadden dat met onze E ook in het begin dat die wat olie verbruikte, eens gerodeert was dat gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Ik heb die overlaatst s'nachts op het Zuid zien staan,bestuurder zat erin dvd'ke te kijken.
            Chauffeur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
              't is een mooie auto met geen km's, maar een S300TD is in principe de betere keus denk ik zo?
              De zogenaamde onbetrouwbaarheid van een 350 zou onterecht zijn, heb ik al meerdere malen gehoord.

Maar een 350 is geen facelift, dus bagger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                heb je in facelift ook, 1 jaar

Comment

Ja idd. Het gevoel van macht van de motor is ongeëvenaard bij de 350, maar het blok zelf is niet echt bulletproof.
                  Hoewel er verschillende scenario's ervoor kunnen zorgen dat het heden ten dage wel doenbaar is qua betrouwbaarheid.

300TD is sneller, zuiniger en betrouwbaarder. En chipbaar natuurlijk.

Comment

Chauffeur
                    Stond voor een hotel geparkeerd,baas was zeker effe gaan pompen .

Comment

• Overlaatst zo'n E500 tegen gekomen. Of is er nog zo een motorisatie met brede wielkasten?

Belgische nummerplaat, reed wel traag...

Comment

• Roadtripje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          heb je in facelift ook, 1 jaar
                          Ja, weet ik.
                          Maar er is dan nog een MY97 gekomen ook, en die is nog mooier.

En die is er alleen in 300TD

Comment

• manman als je op www.autoscout.pl kijkt, zie je nogal serieuze kilometerstanden

Comment

De zogenaamde onbetrouwbaarheid van een 350 zou onterecht zijn, heb ik al meerdere malen gehoord.

Een 350 is wel degelijk een kutblok. Eén van de grootste flaters die Mercedes ooit heeft begaan, op vlak van motorenontwikkeling.

Er zijn inderdaad een aantal kleine verschillen tussen een vroege 350 motor en de laatste motoren, maar de grote problemen gingen daardoor niet weg.

Ik ben er gek van, gewoon omdat het zo'n zalig rijgevoel geeft. Maar qua betrouwbaarheid zijn ze niet veel soeps.
                              Je kan geluk hebben ook.

Comment

Autoscout Polen, extreem ver gevorderde vorm van Tomskitis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Autoscout Polen, extreem ver gevorderde vorm van Tomskitis?
                                  Ik dacht: misschien zijn daar koopjes te doen

Gelukkig ken ik de lay-out van de website, anders verstond ik er geen snars van.

Comment

Ik dacht: misschien zijn daar koopjes te doen

Gelukkig ken ik de lay-out van de website, anders verstond ik er geen snars van.
                                    Wagens van ginder komen van hier.
                                    Dus zou het nogal vaag zijn moest je daar koopjes vinden.

Comment

• dik:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Wagens van ginder komen van hier.
                                        Dus zou het nogal vaag zijn moest je daar koopjes vinden.
                                        Zucht. Dat zeg je tegen iemand die - toen ik mijne 500 te koop had staan - dagelijks Polen aan de lijn kreeg.

Mensen in polen zijn doorgaands minder vermogend als hier. Dus zijn misschien de auto's er ook wat goedkoper, ook omdat Polen de goedkoopste plaats in Europa is om je auto in te schrijven. En misschien heb je ginds ook autoliefhebbers.

www.kapaza.pl

Comment

• Je bent toch gestoord als je daar zoveel geld aan uitgeet? Of extreme liefhebber uiteraard.

Comment

Working...
                                          X