Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenS350
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenEen E 200CDI FL, die na een 20k km nét nog genoeg motorolie heeft, maar toch nét te weinig om er geen voor waarschuwing voor te geven via de boordcomputer, is dat regel of uitzondering ?
'k Kreeg vanavond op de snelweg een melding van "Bij eerste tankstop oliepeil controleren"... dat dus maar gedaan en idd: het oliepeil ligt nog maar net op het minimum toegelaten niveau. Zijn CDI's gekende olieverbruikers of is er iets bijzonders aan de hand ?
't Viel me ook op dat de olie PIKzwart was...die eerste servicebeurt kan dus niet vlug genoeg komen. Komende dagen afspraak maken, want nog 5k km met te weinig en zo'n smerige olie rondrijden, als autoliefhebber voel ik dat toch een beetje aan als mishandeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb die overlaatst s'nachts op het Zuid zien staan,bestuurder zat erin dvd'ke te kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten't is een mooie auto met geen km's, maar een S300TD is in principe de betere keus denk ik zo?
Maar een 350 is geen facelift, dus bagger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMaar een 350 is geen facelift, dus bagger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten't is een mooie auto met geen km's, maar een S300TD is in principe de betere keus denk ik zo?
Ja idd. Het gevoel van macht van de motor is ongeëvenaard bij de 350, maar het blok zelf is niet echt bulletproof.
Hoewel er verschillende scenario's ervoor kunnen zorgen dat het heden ten dage wel doenbaar is qua betrouwbaarheid.
300TD is sneller, zuiniger en betrouwbaarder. En chipbaar natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenChauffeur
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb je in facelift ook, 1 jaar
Maar er is dan nog een MY97 gekomen ook, en die is nog mooier.
En die is er alleen in 300TD
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDe zogenaamde onbetrouwbaarheid van een 350 zou onterecht zijn, heb ik al meerdere malen gehoord.
Maar een 350 is geen facelift, dus bagger.
Een 350 is wel degelijk een kutblok. Eén van de grootste flaters die Mercedes ooit heeft begaan, op vlak van motorenontwikkeling.
Er zijn inderdaad een aantal kleine verschillen tussen een vroege 350 motor en de laatste motoren, maar de grote problemen gingen daardoor niet weg.
Ik ben er gek van, gewoon omdat het zo'n zalig rijgevoel geeft. Maar qua betrouwbaarheid zijn ze niet veel soeps.
Je kan geluk hebben ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Autoscout Polen, extreem ver gevorderde vorm van Tomskitis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAutoscout Polen, extreem ver gevorderde vorm van Tomskitis?
Gelukkig ken ik de lay-out van de website, anders verstond ik er geen snars van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk dacht: misschien zijn daar koopjes te doen
Gelukkig ken ik de lay-out van de website, anders verstond ik er geen snars van.
Dus zou het nogal vaag zijn moest je daar koopjes vinden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWagens van ginder komen van hier.
Dus zou het nogal vaag zijn moest je daar koopjes vinden.
Mensen in polen zijn doorgaands minder vermogend als hier. Dus zijn misschien de auto's er ook wat goedkoper, ook omdat Polen de goedkoopste plaats in Europa is om je auto in te schrijven. En misschien heb je ginds ook autoliefhebbers.
www.kapaza.pl
Comment
Comment