Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten't Is je gegund.
Dus er is werk aan de winkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik wil volgend jaar naar het 16v-treffen in hockenheim gaan, mét zestienklepper.
Dus er is werk aan de winkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennu hoor ik je praten
of toch maar een e30 320i 2.5/2.7?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten....
of toch maar een e30 320i 2.5/2.7?
190 16V = fiddy-hok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDie touring zou ik sowieso niet afslaan.
Als dat ding gekeurd is is dat een KOOPJE.
interessant aanbod, dat zeker. Maar een e30 met ca. 620.000km op de teller voor 2500€ noem ik bezwaarlijk een 'koopje'.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenuhm.... koopje?
interessant aanbod, dat zeker. Maar een e30 met ca. 620.000km op de teller voor 2500€ noem ik bezwaarlijk een 'koopje'.....
Maar dat verandert de zaak enigszins . Damn, moest ik de 328i niet hebben zou ik het nog zelf durven overwegen. Mega ragbakje datte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMoest daar geen deftig blok en sper in/onder steken inderdaad.
Maar dat verandert de zaak enigszins . Damn, moest ik de 328i niet hebben zou ik het nog zelf durven overwegen. Mega ragbakje datte.
Snel zal dat zeker zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenoch dat één ding.
vette kar ja, maar ik sta daar altijd vrij sceptisch tegenover. Een motorombouw die je niet zelf gedaan hebt, en je krijgt er miserie mee... dat staat gelijk aan dubbele problemen.
't is vooral de keuring die ik eerst wil zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenidem. Hoewel het geen prutser is, die kerel, maar toch..... je mag er zeker van zijn dat er altijd nog wat prulletjes aan zijn die op punt moeten worden gezet.
't is vooral de keuring die ik eerst wil zien.
je zal het maar meemaken. Tuning op je originele motorblok is interessanter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtendiff. : open 4.10
Ik ging er van uit dat dat een sperdiff was .
Comment
Comment