Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenook ja, als je iets tegenkomt... ze checken je motornummer en je hangt. Hell het is zelfs al bij wegmisbruikers geweest dat ze een bmw 3 z'n blok checkten omdat ze vonden dat hij te hard ging.
je zal het maar meemaken. Tuning op je originele motorblok is interessanter
Zo'n blok is toch wel érg herkenbaar. Oké, op de keuring lopen er veel lomperiken rond.... maar bij een ongeval moet je maar de motorkap opentrekken en je ziet dat er iets niet pluis is. Dat ding verberg je niet.
Dan is een 335i M30B35 engine swap interessanter eigenlijk, dat valt toch iig minder hard op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAh zo . Waarom zou je dat vermelden in een advertentie .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenidd.
Zo'n blok is toch wel érg herkenbaar. Oké, op de keuring lopen er veel lomperiken rond.... maar bij een ongeval moet je maar de motorkap opentrekken en je ziet dat er iets niet pluis is. Dat ding verberg je niet.
Dan is een 335i M30B35 engine swap interessanter eigenlijk, dat valt toch iig minder hard op.
ja op de keuring kan je nog eens geluk hebben, maar experts zijn meestal zo dom niet.
100% oem looks onder de kap liefst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOf aangeven bij je verzekeraar. Dan heb je nog wel het taks-voordeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeb jij je groen formulier al ooit afgegeven @ keuring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtennaar mijn weten moet ik inschrijving, vorig keuringsbewijs, groen formulier en homologatie-attest afgeven hier?
*roze formulier
*vorig keuringattest
*groen kaartje dat je wordt opgeroepen voor de keuring
*homologatie attest
Groen verzekeringsformulier dacht ik niet... maar ik kan me vergissen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHmmm...
*roze formulier
*vorig keuringattest
*homologatie attest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik wil volgend jaar naar het 16v-treffen in hockenheim gaan, mét zestienklepper.
Dus er is werk aan de winkel
Een spontane blijdschap maakt zich van mij meester!
Heb er eigenlijk maar 1 keer ingezeten, in die kar...jeweetwel, toen Evert die turbo aan het zoeken was under the hood ( sorry Eefje, nog ff d´r in wrijven he, voor die keer dat ik is met iemand lachen kan wat betreft techniek )
En ik had schrik...en da´s meestal een teken dat het best goed vooruit gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHmmm...
*roze formulier
*vorig keuringattest
*homologatie attest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenprijs weet ik niet, jammer genoeg. Dus, let's hope!
Ik vermoed dat TCT foutlozer Frans kan typen, maar de rest van z'n weeral veel te vage en korte antwoord staat me wel aan
Ik wil dat ding eens irl zien. En zo snel mogelijk eigenlijk, als het kan vanavond nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenprijs weet ik niet, jammer genoeg. Dus, let's hope!
Ik vermoed dat TCT foutlozer Frans kan typen, maar de rest van z'n weeral veel te vage en korte antwoord staat me wel aan
Ik wil dat ding eens irl zien. En zo snel mogelijk eigenlijk, als het kan vanavond nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenWaar staat die auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKop0n Fiddy!
En snel.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenproficiat Fiddy
eerste indrukken?
ik weet echt niets van die auto tot nu toe.... dat kan nog een gigantisch wrak zijn, zoals de meesten eigenlijk
't is eigenlijk het feit dat er geen foto's bijstaan die de afgeragdheid aantonen, dat ik hem het voordeel van de twijfel geef....
bonsoir oui sait une boite manuelle getrag suspension automatique MERCI MECANIQUE ET FREIN ET PEINTURE IMPECABLE
Comment
Comment