Ahja zou kunnen, dacht dat de eerste serie 147pk had en de overgang van 147 naar 143 tijdens de tweede serie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDiene rooie, is dat nu ne 147 of ne 136 pk?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenals iemand een 560 weet staan ,mag een wrak zijn, SEL of SEC maakt nie uit, heb motor, sturing en versnellingsbak nodig
alvast bedankt voor de medewerking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtengoed om te weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenals iemand een 560 weet staan ,mag een wrak zijn, SEL of SEC maakt nie uit, heb motor, sturing en versnellingsbak nodig
alvast bedankt voor de medewerking
Idem.
190E 5.6 5-gang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIdem.
190E 5.6 5-gang
Comment
-
Morgen moet ik 'shuttelen' met een Viano CDI automaat (viercilinder), zwart met beige leder. Als ik er iets over te zeggen heb zal ik dat hier wel even doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMorgen moet ik 'shuttelen' met een Viano CDI automaat (viercilinder), zwart met beige leder. Als ik er iets over te zeggen heb zal ik dat hier wel even doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKnoppeke links naast de 4-wegenpinkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTha man, you.
En iets later kwam de politie van hun oren maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMorgen moet ik 'shuttelen' met een Viano CDI automaat (viercilinder), zwart met beige leder. Als ik er iets over te zeggen heb zal ik dat hier wel even doen.
ben je der al aan gewend ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKnoppeke links naast de 4-wegenpinkers
Bobo, nee, ik heb nog niet met Merc automaten gereden, alleen een B 200 CDI CVT ding. En dat reken ik daar niet toe. Ik denk terecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk hoop dat 'ie heeft opgelet toen ik hem het torquebraken voordeed.
Comment
Comment