Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat ook, ik krijg het er wat van als mensen beginnen dat diesels de koppelrijke motoren zijn. Een benzine kan men gerust ook voorzien van het nodige koppel. Niet te vergeten dat de meeste benzine motoren nog steeds NA zijn...
Aléja, moest het van mij afhangen, er lag vanvoor een 3.5 V6 in m'n sprinter Op gas!
Is dat een 3.7? Je kan die krijgen met benzine motor, 258pk, zowiezo met automaat. Ben er nog maar één tegen gekomen en het was een 224. Heb wat staan praten met die pit (stonden voor de lichten) toen het groen werd, kon ik niet volgen Reed toen met een kleine LT 2.4tdi.
Op gas rijd dat uiteindelijk even goedkoop, nuja, hier is de diesel maar 1euro de liter (eigen pomp) dus den baas gaat da ni snel kopen, maar aangezien er niet moet gedacht worden aan door te verkopen (teveel km's op die sprinters na 2/3jaar) is verkoopwaarde toch niet zo belangrijk. Ik zou het toch tof vinden, juist die automaat heb ik wat schrik voor...
@ RRD, kostprijs zal wel rond de 15 - 20K draaien denk ik.
Edith: de motorrevisie kost enkel iets van een EUR 6500, dan heb je een nieuw blok, je moet wel je oude blok daarlaten. Dat zullen ze dan reviseren voor de volgende denk ik. Dat ze ook een versnellingsbakombouw doen wist ik niet.
je kunt die versnellingsbak wel inbouwen in een mercedes hé, idd een 928 is beestig lelijk,
Comment