Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
SL65 AMG, maar voor dit event speciaal uitgerust met de motor van de Black Series en deze nog wat getweaked. Blijkbaar verschil die motor uit de black series hardwarematig met de "gewone" 65...
700 pk - 1200 NM, topsnelheid van 348 kmh voor een auto van 2,1T.
- De kofferklep stamt af van een pre-facelift W124 (500E), anders krijg je die reflectoren er niet in.
- Hij heeft inderdeed het Limited interieur, MAAR dat ziet er nog veel te goed uit voor 380 000 km. Meestal slijt dat interieur af en vervagen de kleuren van het leer. Dit ziet er behoorlijk fel uit, ligt misschien aan de flits...
- Hij lijkt mij niet de facelift remmen te hebben, deze hebben zware remklauwen, deze zijn grijs (= pre-facelift remklauwen)
Dus:
- Pre-facelift remmen als ik het goed zie
- Pre-facelift kofferklep
- Motorkap is gewijzigd, dus het kon goed zijn dat het ook een pre-facelift motorkap was.
Nog eens kijken.
- Nu ja, van die remklauwen denk ik niet dat ik me vergis. ik zie bij de beschrijving staan dat ie een Lorinsor motorkap en kofferklep kreeg.
Niettemin, rare auto. Maar 't is wel een echte Limited.
Nieuwe auto van de ouders van een vriendin, E200CDI Avantgarde automatic. 7 maanden oud en maar 4000 kilometer.
Zijn er verschillen tussen de 200 en de 220CDI uit de laatste generatie van de E-klasse, of zijn die motoren exact hetzelfde?
Er zit wel een groter verschil op dan bij de prefacelift ja. De 200 CDI is nog steeds dezelfde motor maar met een andere software (meer gelijkend op de oude 220CDI). De nieuwe 220 CDI heeft behoorlijk wat andere nieuwe interne componenten denk ik (turbo, intercooler, ...)
Comment