Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Dat is nog eens een mooi zoekertje. Enkel die T-plaat is wat vreemd maar...
    En wat is er aan de hand met die voorbumper?
    de sierstrip ontbreekt, is nochthans zeker niet duur, en een 230 op lpg en dan nog zo'n "jonge" nrplaat , sta me toe da'k twijfels heb over de staat van de wagen
    "wannabee" allert

    Comment


    • Onze W124 300 diesel rijdt terug als nieuw

      Wat is er deze week al vernieuwd:

      - stikstofbollen achteraan + draagarmen (juist ?)
      - nieuwe pook
      - die ronde bollen achteraan die ervoor zorgen dat de auto schokt bij schakelen (kan niet op naam komen )
      - eindelijk origineel linkervoorlicht (was lang geleden door de klungels bij een niet nadergenoemde concessie te Lokeren vervangen door een niet-facelift exemplaar)
      - airco werkt terug zoals het moet

      Wat moet er nog gebeuren:

      - bestuurderszetel opnieuw overtrekken
      - uitlaatlijn herstellen (gatje in)
      - kleine bluts herstellen
      - schuifdak proberen maken

      en dan is 'ie klaar voor nog eens 340k km

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
        Onze W124 300 diesel rijdt terug als nieuw

        Wat is er deze week al vernieuwd:

        - stikstofbollen achteraan + draagarmen (juist ?)
        - nieuwe pook
        - die ronde bollen achteraan die ervoor zorgen dat de auto schokt bij schakelen (kan niet op naam komen )
        - eindelijk origineel linkervoorlicht (was lang geleden door de klungels bij een niet nadergenoemde concessie te Lokeren vervangen door een niet-facelift exemplaar)
        - airco werkt terug zoals het moet

        Wat moet er nog gebeuren:

        - bestuurderszetel opnieuw overtrekken
        - uitlaatlijn herstellen (gatje in)
        - kleine bluts herstellen
        - schuifdak proberen maken

        en dan is 'ie klaar voor nog eens 340k km
        Verkopen?

        Comment


        • Mayonaise, wat is dees?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Hij gaat weer met de 318is rijden.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
              Verkopen?
              nee, we gaan voor m'n zus een C of E break kopen en ik ga met de W124 dagelijks rijden

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

                Dat is nu nog mijn auto.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                  Dat is nu nog mijn auto.
                  Waarom verkoop je 'm?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                    Waarom verkoop je 'm?
                    Omdat ik geen km-knaller meer nodig heb.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                      de sierstrip ontbreekt, is nochthans zeker niet duur, en een 230 op lpg en dan nog zo'n "jonge" nrplaat , sta me toe da'k twijfels heb over de staat van de wagen
                      "wannabee" allert
                      Je weet toch niet hoe oud die plaat is?

                      Het is toch pas de laatste tijd dat ze ze alfabetisch afgingen.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Je weet toch niet hoe oud die plaat is?

                        Het is toch pas de laatste tijd dat ze ze alfabetisch afgingen.
                        die combinatie met T hebben ze gebruikt in 2005 op de firma hadden we ook een wagen met zo'n plaat,

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                          die combinatie met T hebben ze gebruikt in 2005 op de firma hadden we ook een wagen met zo'n plaat,
                          Ja, maar bvb mijn grootvader heeft ECU als plaat, en die is ouder dan onze DDJ plaat. Ook is bvb HRI en HIT ouder dan GFG van plaat.

                          Ik dacht dat je vroeger ad random een plaat kreeg, en dat ze sinds een paar jaar alle ontbrekende gewoon aan het uitdelen zijn geweest, waardoor T-V-X-Y-Z zo allemaal opeenvolgend is.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Ja, maar bvb mijn grootvader heeft ECU als plaat, en die is ouder dan onze DDJ plaat. Ook is bvb HRI en HIT ouder dan GFG van plaat.

                            Ik dacht dat je vroeger ad random een plaat kreeg, en dat ze sinds een paar jaar alle ontbrekende gewoon aan het uitdelen zijn geweest, waardoor T-V-X-Y-Z zo allemaal opeenvolgend is.
                            ja, je hebt gelijk, maar ben er vrij zeker van dat de combinaties beginnend met een T uit die tijd komen en niet eerder gebruikt zijn, enfin, 'k wil zeker niet neerbuigend doen hoor maar de ganse puzzel samen, in 2005 een 124 C kopen, met zo'n lichte motor en dan nog op LPG en dan die bumper herstellen met tape.........heb ik enige vragen bij moet ik toegeven

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                              ja, je hebt gelijk, maar ben er vrij zeker van dat de combinaties beginnend met een T uit die tijd komen en niet eerder gebruikt zijn, enfin, 'k wil zeker niet neerbuigend doen hoor maar de ganse puzzel samen, in 2005 een 124 C kopen, met zo'n lichte motor en dan nog op LPG en dan die bumper herstellen met tape.........heb ik enige vragen bij moet ik toegeven
                              Ja, op zich klopt jou redenering wel.

                              Maar die plaat is niet reflecterend lijkt mij, en dat was toen al verplicht.

                              Ach, wat maakt het mij eigenlijk uit, kmoet zo een bak niet hebben

                              Al een 560 motor gevonden trouwens?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                Onze W124 300 diesel rijdt terug als nieuw

                                Wat is er deze week al vernieuwd:

                                - stikstofbollen achteraan + draagarmen (juist ?)
                                - nieuwe pook
                                - die ronde bollen achteraan die ervoor zorgen dat de auto schokt bij schakelen (kan niet op naam komen )
                                - eindelijk origineel linkervoorlicht (was lang geleden door de klungels bij een niet nadergenoemde concessie te Lokeren vervangen door een niet-facelift exemplaar)
                                - airco werkt terug zoals het moet

                                Wat moet er nog gebeuren:

                                - bestuurderszetel opnieuw overtrekken
                                - uitlaatlijn herstellen (gatje in)
                                - kleine bluts herstellen
                                - schuifdak proberen maken

                                en dan is 'ie klaar voor nog eens 340k km

                                Mooi zo!


                                Hoewel ik hoop dat ze er geen stikstof in gestoken hebben, in die bollen.

                                Simpele hydraulik-olie will do fine.

                                Comment


                                • En ook hier is stage @ MB geregeld.

                                  Comment


                                  • Matteus, vraagje:

                                    Sinds deze morgen merk ik dat de auto achteraan merkbaar harder is geworden en minder veert. Ik merk dat vooral bij het rijden over dwarsrichels (bv de wortel van een boom die onder de weg doorloopt en waardoor het asfalt naar boven is gekomen) of verkeersheuvels, etc... De schokken worden veel droger opgevangen (in de koets) en dat hoor en voel je.
                                    De auto ligt achteraan ook harder op de weg en veert ook minder in of uit bij het op of afrijden van een verkeersheuvel.

                                    Wat zou dat kunnen zijn?

                                    Comment


                                    • gezeik met hydraulische dempers

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

                                        Wat zou dat kunnen zijn?
                                        Je kar heeft sportophanging en je bent oud aan't worden

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          gezeik met hydraulische dempers
                                          Gezeik als in? Versleten waarschijnlijk?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X