Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is nog eens een mooi zoekertje. Enkel die T-plaat is wat vreemd maar...
En wat is er aan de hand met die voorbumper?
de sierstrip ontbreekt, is nochthans zeker niet duur, en een 230 op lpg en dan nog zo'n "jonge" nrplaat , sta me toe da'k twijfels heb over de staat van de wagen
"wannabee" allert
- stikstofbollen achteraan + draagarmen (juist ?)
- nieuwe pook
- die ronde bollen achteraan die ervoor zorgen dat de auto schokt bij schakelen (kan niet op naam komen )
- eindelijk origineel linkervoorlicht (was lang geleden door de klungels bij een niet nadergenoemde concessie te Lokeren vervangen door een niet-facelift exemplaar)
- airco werkt terug zoals het moet
Wat moet er nog gebeuren:
- bestuurderszetel opnieuw overtrekken
- uitlaatlijn herstellen (gatje in)
- kleine bluts herstellen
- schuifdak proberen maken
- nieuwe pook
- die ronde bollen achteraan die ervoor zorgen dat de auto schokt bij schakelen (kan niet op naam komen )
- eindelijk origineel linkervoorlicht (was lang geleden door de klungels bij een niet nadergenoemde concessie te Lokeren vervangen door een niet-facelift exemplaar)
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
de sierstrip ontbreekt, is nochthans zeker niet duur, en een 230 op lpg en dan nog zo'n "jonge" nrplaat , sta me toe da'k twijfels heb over de staat van de wagen
"wannabee" allert
Je weet toch niet hoe oud die plaat is?
Het is toch pas de laatste tijd dat ze ze alfabetisch afgingen.
die combinatie met T hebben ze gebruikt in 2005 op de firma hadden we ook een wagen met zo'n plaat,
Ja, maar bvb mijn grootvader heeft ECU als plaat, en die is ouder dan onze DDJ plaat. Ook is bvb HRI en HIT ouder dan GFG van plaat.
Ik dacht dat je vroeger ad random een plaat kreeg, en dat ze sinds een paar jaar alle ontbrekende gewoon aan het uitdelen zijn geweest, waardoor T-V-X-Y-Z zo allemaal opeenvolgend is.
Ja, maar bvb mijn grootvader heeft ECU als plaat, en die is ouder dan onze DDJ plaat. Ook is bvb HRI en HIT ouder dan GFG van plaat.
Ik dacht dat je vroeger ad random een plaat kreeg, en dat ze sinds een paar jaar alle ontbrekende gewoon aan het uitdelen zijn geweest, waardoor T-V-X-Y-Z zo allemaal opeenvolgend is.
ja, je hebt gelijk, maar ben er vrij zeker van dat de combinaties beginnend met een T uit die tijd komen en niet eerder gebruikt zijn, enfin, 'k wil zeker niet neerbuigend doen hoor maar de ganse puzzel samen, in 2005 een 124 C kopen, met zo'n lichte motor en dan nog op LPG en dan die bumper herstellen met tape.........heb ik enige vragen bij moet ik toegeven
ja, je hebt gelijk, maar ben er vrij zeker van dat de combinaties beginnend met een T uit die tijd komen en niet eerder gebruikt zijn, enfin, 'k wil zeker niet neerbuigend doen hoor maar de ganse puzzel samen, in 2005 een 124 C kopen, met zo'n lichte motor en dan nog op LPG en dan die bumper herstellen met tape.........heb ik enige vragen bij moet ik toegeven
Ja, op zich klopt jou redenering wel.
Maar die plaat is niet reflecterend lijkt mij, en dat was toen al verplicht.
Ach, wat maakt het mij eigenlijk uit, kmoet zo een bak niet hebben
- nieuwe pook
en dan is 'ie klaar voor nog eens 340k km
Mooi zo!
Hoewel ik hoop dat ze er geen stikstof in gestoken hebben, in die bollen.
Sinds deze morgen merk ik dat de auto achteraan merkbaar harder is geworden en minder veert. Ik merk dat vooral bij het rijden over dwarsrichels (bv de wortel van een boom die onder de weg doorloopt en waardoor het asfalt naar boven is gekomen) of verkeersheuvels, etc... De schokken worden veel droger opgevangen (in de koets) en dat hoor en voel je.
De auto ligt achteraan ook harder op de weg en veert ook minder in of uit bij het op of afrijden van een verkeersheuvel.
Comment