Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat ZOU kunnen maar ik heb het iig nog nooit gehoord op een S124...
Als je niet zeker bent, RN, best eens laten checken waar het probleem juist ligt.
Ik ga donderdag eens langs bij mijne garagist, gewoon hem eens laten kijken. Als hij het ziet, eens kijken wat dat kost.
zou jij die dingen via die groothandel kunnen krijgen?
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
't is ne komplete wagen, een 560 SEL, ken je die ????
Ik ken de wagen niet hoor, maar via verscheidene fora ken ik maar één iemand die een persoonlijke garage heeft in Baden-Baden, hij heeft daar E500E's staan, W140 S600's, W140 500's, .... Kortom, alle dikke Mercedessen.
Daarom heb ik een groot vermoeden dat die 560SEL ook vandaar komt.
Er is natuurlijk altijd een kans dat het toeval is hé.
Ik ken de wagen niet hoor, maar via verscheidene fora ken ik maar één iemand die een persoonlijke garage heeft in Baden-Baden, hij heeft daar E500E's staan, W140 S600's, W140 500's, .... Kortom, alle dikke Mercedessen.
Daarom heb ik een groot vermoeden dat die 560SEL ook vandaar komt.
Er is natuurlijk altijd een kans dat het toeval is hé.
hij staat bij een handelaar die voor de rest heel wat vreselijke voituren staan heeft, oa, bmw compacts met 300000 km, er staat zelfs ne roden tussen, audi 100's die een poging tot ombouw nr het nieuwe model meegemaakt hebben, echt vreselijke dingen, 't zou me verwonderen moest daar zo'n prachtige wagens staan zoals je hier komt te vertellen, 'k dacht zelfs dat het de enige mercedes was die ertussen stond, hij is trouwens ingedeukt achteraan, maar da maakt mij in feite niks uit, 't is om af te breken hé
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynzeBekijk Berichten
hij staat bij een handelaar die voor de rest heel wat vreselijke voituren staan heeft, oa, bmw compacts met 300000 km, er staat zelfs ne roden tussen, audi 100's die een poging tot ombouw nr het nieuwe model meegemaakt hebben, echt vreselijke dingen, 't zou me verwonderen moest daar zo'n prachtige wagens staan zoals je hier komt te vertellen, 'k dacht zelfs dat het de enige mercedes was die ertussen stond, hij is trouwens ingedeukt achteraan, maar da maakt mij in feite niks uit, 't is om af te breken hé
Ok, dan zal het verschrikkelijk toeval zijn misschien... Ik heb de foto's teruggevonden, ook een handelaar, maar hij had - heeft dit staan:
Comment