Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Je kar heeft sportophanging en je bent oud aan't worden
    Mijne Mercedes klinkt toch nog redelijk goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ja, op zich klopt jou redenering wel.

Maar die plaat is niet reflecterend lijkt mij, en dat was toen al verplicht.

Ach, wat maakt het mij eigenlijk uit, kmoet zo een bak niet hebben

Al een 560 motor gevonden trouwens?
      heb er eentje gevonden op mobile.de, ergens in baden-baden, ben aan 't onderhandelen om hem eventueel hierheen te krijgen, 't is een komplete auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
        heb er eentje gevonden op mobile.de, ergens in baden-baden, ben aan 't onderhandelen om hem eventueel hierheen te krijgen, 't is een komplete auto
        Als het in Baden-Baden is, weet ik al van wie die motor is. 't zou anders wel heel erg toeval zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Gezeik als in? Versleten waarschijnlijk?
          Mogelijk hydraulische regelklep die naar de vaantjes is.

Comment

Gezeik als in? Versleten waarschijnlijk?

Eén of beide dempers zijn kapot.

Ik heb het ook ooit gehad. Kar viel niet meer te rijden. Achteraan veerde hij gewoon niet, alleen op de band.

Vervangen.

Wil ik wel doen voor je, want in de garage kost dat veel geld en het is een werk van twee keer niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              Mogelijk hydraulische regelklep die naar de vaantjes is.

Dat ZOU kunnen maar ik heb het iig nog nooit gehoord op een S124...

Als je niet zeker bent, RN, best eens laten checken waar het probleem juist ligt.

Comment

• al die onheilspangeluiden, zelfs op 3 dempers is een benz nog 400% beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Eén of beide dempers zijn kapot.

Ik heb het ook ooit gehad. Kar viel niet meer te rijden. Achteraan veerde hij gewoon niet, alleen op de band.

Vervangen.

Wil ik wel doen voor je, want in de garage kost dat veel geld en het is een werk van twee keer niks.
                  Ok - thanks. Hij veert nog wel, maar niet meer goed. Als ik een verkeersheuvel neem en ik rij eraf = boef, op de grond en niet veel meer naveren.

Comment

• Koop jezelf toch een W140, Dennis .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Dat ZOU kunnen maar ik heb het iig nog nooit gehoord op een S124...

Als je niet zeker bent, RN, best eens laten checken waar het probleem juist ligt.
                      Ik ga donderdag eens langs bij mijne garagist, gewoon hem eens laten kijken. Als hij het ziet, eens kijken wat dat kost.
                      zou jij die dingen via die groothandel kunnen krijgen?

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

Als het in Baden-Baden is, weet ik al van wie die motor is. 't zou anders wel heel erg toeval zijn.
                          't is ne komplete wagen, een 560 SEL, ken je die ????

Comment

• een V6 die laatste seg.

Comment

• 1ste is mooi, maar teveel km's naar mijn goesting.

de 2de zou ik niet willen hebben, één van de eerste W210's.. brrr...

Comment

't is ne komplete wagen, een 560 SEL, ken je die ????
                                Ik ken de wagen niet hoor, maar via verscheidene fora ken ik maar één iemand die een persoonlijke garage heeft in Baden-Baden, hij heeft daar E500E's staan, W140 S600's, W140 500's, .... Kortom, alle dikke Mercedessen.
                                Daarom heb ik een groot vermoeden dat die 560SEL ook vandaar komt.
                                Er is natuurlijk altijd een kans dat het toeval is hé.

Comment

• Heeft er iemand die foto's nog van die garage met W140 7.3's enz...? Kan ie die eens posten, dan heb ik ze ook terug....

Comment

• Ja, ik heb die.

Zal ze straks posten ofzo.

Comment

• ik wil er graag met 2.8 en

Comment

Ik ken de wagen niet hoor, maar via verscheidene fora ken ik maar één iemand die een persoonlijke garage heeft in Baden-Baden, hij heeft daar E500E's staan, W140 S600's, W140 500's, .... Kortom, alle dikke Mercedessen.
                                        Daarom heb ik een groot vermoeden dat die 560SEL ook vandaar komt.
                                        Er is natuurlijk altijd een kans dat het toeval is hé.
                                        hij staat bij een handelaar die voor de rest heel wat vreselijke voituren staan heeft, oa, bmw compacts met 300000 km, er staat zelfs ne roden tussen, audi 100's die een poging tot ombouw nr het nieuwe model meegemaakt hebben, echt vreselijke dingen, 't zou me verwonderen moest daar zo'n prachtige wagens staan zoals je hier komt te vertellen, 'k dacht zelfs dat het de enige mercedes was die ertussen stond, hij is trouwens ingedeukt achteraan, maar da maakt mij in feite niks uit, 't is om af te breken hé

Comment

hij staat bij een handelaar die voor de rest heel wat vreselijke voituren staan heeft, oa, bmw compacts met 300000 km, er staat zelfs ne roden tussen, audi 100's die een poging tot ombouw nr het nieuwe model meegemaakt hebben, echt vreselijke dingen, 't zou me verwonderen moest daar zo'n prachtige wagens staan zoals je hier komt te vertellen, 'k dacht zelfs dat het de enige mercedes was die ertussen stond, hij is trouwens ingedeukt achteraan, maar da maakt mij in feite niks uit, 't is om af te breken hé

Ok, dan zal het verschrikkelijk toeval zijn misschien... Ik heb de foto's teruggevonden, ook een handelaar, maar hij had - heeft dit staan:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X