Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenOk, dan zal het verschrikkelijk toeval zijn misschien... Ik heb de foto's teruggevonden, ook een handelaar, maar hij had - heeft dit staan:
1e foto, die zwarte links boven in de hoek en die grijze in het midden voor de open poort Zoiets zou ik me nog durven aanschaffen PIMP! Alleen zal dat wat boven mijn budget gaanLast edited by Greg; 14/10/2008, 00:29.
Comment
-
2.5-16
cheap
blijkbaar in orde
eigenaar = evtl liefhebber
wel hoge kmstand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk ga donderdag eens langs bij mijne garagist, gewoon hem eens laten kijken. Als hij het ziet, eens kijken wat dat kost.
zou jij die dingen via die groothandel kunnen krijgen?
Zal het eens navragen. Normaal wel, maar dan ga je een factuur krijgen. Weet niet of het zo interessant is.
Trouwens, achterschokdempers voor een T kan je beter tweedehands kopen.
Ofwel zijn die goed, ofwel zijn ze kapot. 'versleten' bestaat niet. Dus eentje die 150.000 heeft gelopen en werkt, is evengoed als een splinternieuwe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenOk, dan zal het verschrikkelijk toeval zijn misschien... Ik heb de foto's teruggevonden, ook een handelaar, maar hij had - heeft dit staan:
Held.
500E
E500 Limited
500E 6.5 V8 Brabus
500E 7.3 V12 Brabus
Ooit wil ik een S124 met zo'n 7.3 V12 met twee turbo's op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeld.
500E
E500 Limited
500E 6.5 V8 Brabus
500E 7.3 V12 Brabus
Ooit wil ik een S124 met zo'n 7.3 V12 met twee turbo's op.
Maar alles begint bij een sleutel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGaat vet staan naast je 190E 5.6.
Maar alles begint bij een sleutel
Gene stress.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOoit wil ik een S124 met zo'n 7.3 V12 met twee turbo's op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHeeft iemand het al ooit geprobeerd?
Volgens mij niet.
Toch niet die turbo's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKompressor vind ik vetter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKompressor vind ik vetter. Maar turbo's: 700+ pk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKompressor vind ik vetter. Maar turbo's: 700+ pk?
Pff Kompressor is goed op een E55K.
Voor de rest is turbo zoveel vetter.
Dat gefluit, die superduw in de rug...
En het gebruikt afval-energie van de motor, in tegenstelling tot de kompressor...
En ik denk dat een kompressor + V12 niet past onder de kap van een 124...
Comment
Comment