Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
    tja ik ook eigenlijk, vorig jaar de cilinderkoppakking vervangen, olielek, komt veel voor bij de 24 kleppers naar ik hoor zeggen, en meteen nieuwe waterpomp en injecteurs, mag eigenlijk niet klagen, hij heeft 236000 km en daar zijn veel "snelle" km bij ! zaterdagnacht nog iets raar tegengekomen, op de terugweg van knokke was er ne kwiet wa aan 't spelen met ne 645 Ci en aan de lichten stelde hij hem op het 2de vak, kon dus nie verder dan me ernaast stellen op het eerste vak, en wonder boven wonder haalde ik het met die oude SL die 100 pk lichter is, da snap ik niemer zulle, ofwel was het een 630 met een ander plaatje, toch raar, was best fier op m'n oude kar

Ja idd, de 24-kleppers zijn nogal gevoelig aan de koppakking. Maar afgezien daarvan zijn het echt magnifiek goede motoren.
    Zeker in een R129 vind ik ze wonderwel passen. Met handbak .

300E-24 is ook nog zo'n zalige understatement ketel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      Een 129 SL heeft imo nog steeds meer aanzien dan een 6

Een Lupo 3L heeft imo nog steeds meer aanzien dan een 6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Ik had het op dat gemiddelde van de 3L. Daar zullen uiteraard meer mensen zuinigheidsrecords mee proberen te vestigen.
        hahahaha, sorry jong, de aftakeling is dus al begonnen, ga jullie laten, nog beetje hobbyen

Comment

• strippen, banden op 4.5 bar, eco-chippen, verlagen, naden afkitten, bodem zo glad mogelijk maken, ...

lage 2l/100km?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Ja idd, de 24-kleppers zijn nogal gevoelig aan de koppakking. Maar afgezien daarvan zijn het echt magnifiek goede motoren.
            Zeker in een R129 vind ik ze wonderwel passen. Met handbak .

300E-24 is ook nog zo'n zalige understatement ketel.
            nee 't is een automaat, voor die SL reed ik een W124 300E, zalig om mee op te trekken aan de verkeerslichten, maar niet echt baanvast, heb er wel veel plezier aan beleefd,

Comment

strippen, banden op 4.5 bar, eco-chippen, verlagen, naden afkitten, bodem zo glad mogelijk maken, ...

lage 2l/100km?
              Ik ga daar volgend jaar mee roadtrippen denk ik. Nog een tankje van 30L er bij in de reservewielruimte, en tot Italië en terug rijden zonder onderweg te tanken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mas_74 Bekijk Berichten
                Hi there Matteo!!
                I have a friend that got a old DTM 190E 2,5 16v from germany that he modified and the engine was stroked to 2,8litre and was pushing almost 400hp with rpms up to 9500.

Myself is going up on the dyno tomorrow morning to see if I can manage 300hp in my 16V turbo.

Regards Magnus, Sweden
                Hello Magnus,

Great specs on that old DTM car!! and on yours too off course!!

I really think we have to organize a road trip to Sweden with some guys from here
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

strippen, banden op 4.5 bar, eco-chippen, verlagen, naden afkitten, bodem zo glad mogelijk maken, ...

lage 2l/100km?
                  En vooral veel slipstreamen!
                  Die letzten Worte ...
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201 BENZIN

Comment

nee 't is een automaat, voor die SL reed ik een W124 300E, zalig om mee op te trekken aan de verkeerslichten, maar niet echt baanvast, heb er wel veel plezier aan beleefd,

Wat was er mis met je 300E?

Wij hebben hierthuis ook een 300E 12-klepper staan, met mosselman biturbo kit op. Wel verlaagd met Bilstein sportdempers, maar voor de rest standaard. Auto rijdt/reed echt brilliant!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                      Ik ga daar volgend jaar mee roadtrippen denk ik. Nog een tankje van 30L er bij in de reservewielruimte, en tot Italië en terug rijden zonder onderweg te tanken

Wel heel saai als je niet boven de 110 mag komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                        Hello Magnus,

Great specs on that old DTM car!! and on yours too off course!!

I really think we have to organize a road trip to Sweden with some guys from here

I concur!

Comment

• Ik ben zo lajoers op Beertje .
                          Ik wil ook een eco-kar .

ECO = goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Wat was er mis met je 300E?

Wij hebben hierthuis ook een 300E 12-klepper staan, met mosselman biturbo kit op. Wel verlaagd met Bilstein sportdempers, maar voor de rest standaard. Auto rijdt/reed echt brilliant!
                            auto was voor de ret origineel qua ophanging enzo, de bandjes, 195/70 15.........
                            had er een achterbrug met kleinere verhouding onder gezet en de schakeltijd van de automaat verlengd, was er een zonder kat, abs en tractiecontrole, zag er eigenlijk meer een 200D uit, en er stond niks kentekens op, dat maakte het mss net zo leuk, toen was nl een golf GTi zeer hip, en 't was ongelooflijk leuk om er zo eentje ferm in 't zand te doen bijten, dju da's hier puur jeugdsentiment da bovenkomt

Comment

• RWD

Blijf bij blikschade niet stil staan op de weg, maar rij samen door naar de eerst volgende parkeerplaats op daar veilig de zaken af te handelen.

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

auto was voor de ret origineel qua ophanging enzo, de bandjes, 195/70 15.........
                                had er een achterbrug met kleinere verhouding onder gezet en de schakeltijd van de automaat verlengd, was er een zonder kat, abs en tractiecontrole, zag er eigenlijk meer een 200D uit, en er stond niks kentekens op, dat maakte het mss net zo leuk, toen was nl een golf GTi zeer hip, en 't was ongelooflijk leuk om er zo eentje ferm in 't zand te doen bijten, dju da's hier puur jeugdsentiment da bovenkomt

Prachtig

Comment

• 29.9 de km staande start met automaat

golf gti 31.1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    ECO = goed.
                                    gierig is plezierig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      gierig is plezierig
                                      'k Doe het voor het milieu, uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        'k Doe het voor het milieu, uiteraard.
                                        natuurlijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          RWD

Blijf bij blikschade niet stil staan op de weg, maar rij samen door naar de eerst volgende parkeerplaats op daar veilig de zaken af te handelen.

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Doorgaan op karakter
                                          Die letzten Worte ...
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X