Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • en ik ben ervan overtuifd dat een 230 kopressor sowieso al meer als 193 gaf

    hij deed de km met automaat even snel als een 328 manueel, die lichter is, en geen beetje

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      bobo en chiptuning


      tis de enige wagen waarmee ik het zou doen

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        verkoop je je deksels niet ?

        Comment


        • Brabus Monoblock III, vette velgen





          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

          Comment


          • beste benzlovers, heeft iemand ervaring met een 380 motor ? zit in een SL R107, en heb er eerlijk gezegd nog nie zoveel goeds over gehoord, blijkbaar heeft die slechts een enkele distributieketting en zou dat eventueel problemen kunnen geven, iemand ervaring of pro's en contra's, er staat er eentje te koop en wil wel eens gaan zien
            alvast bedankt

            Comment


            • ieder het zijn, voor mij de neons

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                beste benzlovers, heeft iemand ervaring met een 380 motor ? zit in een SL R107, en heb er eerlijk gezegd nog nie zoveel goeds over gehoord, blijkbaar heeft die slechts een enkele distributieketting en zou dat eventueel problemen kunnen geven, iemand ervaring of pro's en contra's, er staat er eentje te koop en wil wel eens gaan zien
                alvast bedankt
                Ik heb inderdaad ook al verschillende keren gehoord dat die 380 niet de meest betrouwbare motor is.

                Maar in die benz-tijden betekende "minst betrouwbaar" nog steeds goed betrouwbaar. Ik heb daar ergens een artikel over liggen als ik me niet vergis, zal eens even op zoek gaan.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ieder het zijn, voor mij de neons
                  Spots horen in de badkamer, niet in de zijskirts van een Mercedes.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Ik heb inderdaad ook al verschillende keren gehoord dat die 380 niet de meest betrouwbare motor is.

                    Maar in die benz-tijden betekende "minst betrouwbaar" nog steeds goed betrouwbaar. Ik heb daar ergens een artikel over liggen als ik me niet vergis, zal eens even op zoek gaan.
                    Kan het niet vinden precies, sorry

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Kan het niet vinden precies, sorry
                      is nie erg, weet wel dat het de minst gegeerde SL is, met 380 motor, maar als het voor een "prijsje" is....... 't blijft een SL hé, 'k hou jullie op de hoogte

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                        is nie erg, weet wel dat het de minst gegeerde SL is, met 380 motor, maar als het voor een "prijsje" is....... 't blijft een SL hé, 'k hou jullie op de hoogte
                        Ja, daarom.

                        En een SL 380 koop je ook niet om over circuit te scheuren he.
                        Elke klassieker heeft zo zijn eigen kwaaltjes wel. Maar dat zijn geen onoverkomelijke dingen natuurlijk.
                        In het slechtste geval moet je de ketting provisoir vervangen, en kan ze er weer 50.000km tegen. En tegen dat je die kilometers hebt afgelegd met een niet-dagelijkse wagen...

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Ja, daarom.

                          En een SL 380 koop je ook niet om over circuit te scheuren he.
                          Elke klassieker heeft zo zijn eigen kwaaltjes wel. Maar dat zijn geen onoverkomelijke dingen natuurlijk.
                          In het slechtste geval moet je de ketting provisoir vervangen, en kan ze er weer 50.000km tegen. En tegen dat je die kilometers hebt afgelegd met een niet-dagelijkse wagen...
                          ja dat is zeer juist, en naar het schijnt bestaat er een ombouwkit naar dubbele ketting, en 'k vertroetel m'n autootjes eigenlijk wel goe, dus hij zou wel enekel jaren meekunnen, 't valt eigenlijk wel op hoe de prijzen van de R107 gezakt zijn, waarschijnlijk zijn er een ganse groep mensen die hem net voor de zomer gekocht hebben en er een fortuin aan benzine doorgedraait hebben en er dan waarschijnlijk het er niemer voor over hebben om alle kleine kwaaltjes te laten herstellen, want het zijn en blijven oude auto's hé, of zie ik da verkeerd ? 't valt me eigenlijk elk jaar op, dat na de zomer die wagens precies niks meer waard zijn

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                            ja dat is zeer juist, en naar het schijnt bestaat er een ombouwkit naar dubbele ketting, en 'k vertroetel m'n autootjes eigenlijk wel goe, dus hij zou wel enekel jaren meekunnen, 't valt eigenlijk wel op hoe de prijzen van de R107 gezakt zijn, waarschijnlijk zijn er een ganse groep mensen die hem net voor de zomer gekocht hebben en er een fortuin aan benzine doorgedraait hebben en er dan waarschijnlijk het er niemer voor over hebben om alle kleine kwaaltjes te laten herstellen, want het zijn en blijven oude auto's hé, of zie ik da verkeerd ? 't valt me eigenlijk elk jaar op, dat na de zomer die wagens precies niks meer waard zijn
                            Hét moment om een cabrio te kopen is inderdaad vlak na de zomer, ofwel putje winter.
                            Zeker zo een oudere cabrio's die nog niet echt een weersbestendige kap hebben.
                            Er is een groep mensen die zich dan de afweging maakt ofwel de auto een half jaar wegzetten, ofwel verkopen. Plus het feit dat het deze zomer niet echt superweer geweest is (het ontbreken van zetelverwarming op de meeste R107's doet de meeste bezitters iets langer wachten om het dak open te leggen).

                            Ook heb je volgens mij nu het extra voordeel dat er een "crisis-hype" is, waardoor veel mensen volgens mij schrik krijgen, en hun 3e auto (wat zo een SL meestal is) wegdoen om besparingsredenen.

                            Gaat het hier trouwens om een Europese versie? of een USA-model?.

                            En nog een vraagje heb jij een hangar ofzo? Of hoe stal jij al je Benzen?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Hét moment om een cabrio te kopen is inderdaad vlak na de zomer, ofwel putje winter.
                              Zeker zo een oudere cabrio's die nog niet echt een weersbestendige kap hebben.
                              Er is een groep mensen die zich dan de afweging maakt ofwel de auto een half jaar wegzetten, ofwel verkopen. Plus het feit dat het deze zomer niet echt superweer geweest is (het ontbreken van zetelverwarming op de meeste R107's doet de meeste bezitters iets langer wachten om het dak open te leggen).

                              Ook heb je volgens mij nu het extra voordeel dat er een "crisis-hype" is, waardoor veel mensen volgens mij schrik krijgen, en hun 3e auto (wat zo een SL meestal is) wegdoen om besparingsredenen.

                              Gaat het hier trouwens om een Europese versie? of een USA-model?.

                              En nog een vraagje heb jij een hangar ofzo? Of hoe stal jij al je Benzen?
                              't is een USA, maar met europese lichten en bumpers, m'n benzen kunnen allemaal binnenstaan, heb thuis nog een bijgebouwke gezet, speciaal met dat doel, zijkanten met houten laten met kieren, zodat er toch inkan, en degene waar ik op dat moment mee rijdt wordt telkens in een verwarmde garage gezet, en hier op 't bedrijf heb ik nu een apparte ruimte gecreëerd met een brug, om er aan te werken

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                                't is een USA, maar met europese lichten en bumpers, m'n benzen kunnen allemaal binnenstaan, heb thuis nog een bijgebouwke gezet, speciaal met dat doel, zijkanten met houten laten met kieren, zodat er toch inkan, en degene waar ik op dat moment mee rijdt wordt telkens in een verwarmde garage gezet, en hier op 't bedrijf heb ik nu een apparte ruimte gecreëerd met een brug, om er aan te werken
                                Dat verklaart de prijs ook al, USA-versies zijn doorgaans lager geprijsd.

                                Ik ben op zoek geweest ooit naar een Europese versie een een redelijke staat voor een lage prijs. Kheb het niet gevonden

                                klinkt geweldig dat bijgebouw

                                Comment


                                • is er iemand die in een garage werkt?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Dat verklaart de prijs ook al, USA-versies zijn doorgaans lager geprijsd.

                                    Ik ben op zoek geweest ooit naar een Europese versie een een redelijke staat voor een lage prijs. Kheb het niet gevonden

                                    klinkt geweldig dat bijgebouw
                                    die auto staat op kapaza, 't is een zwarte, maar de vraagprijs is nog te hoog, ga toch eens gaan kijken, en idd de prijs van een USA is idd lager, maar de kans op een gezonde karosserie is ook groter, heb zo een W108 uit californië, en daar heb ik niks laswerk aan gehad, maar al de rest was wel naar de kl..., elke rubber, de zetels, het hout, + de ombouw van het dashbord, 't is niet niks hoor maar voor mij is alles beter dan rottigheid, heb daar enorme schrik voor

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door cardeals Bekijk Berichten
                                      is er iemand die in een garage werkt?
                                      ik, maar 't is in een vrachtwagengarage

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                                        die auto staat op kapaza, 't is een zwarte, maar de vraagprijs is nog te hoog, ga toch eens gaan kijken, en idd de prijs van een USA is idd lager, maar de kans op een gezonde karosserie is ook groter, heb zo een W108 uit californië, en daar heb ik niks laswerk aan gehad, maar al de rest was wel naar de kl..., elke rubber, de zetels, het hout, + de ombouw van het dashbord, 't is niet niks hoor maar voor mij is alles beter dan rottigheid, heb daar enorme schrik voor
                                        Roest is inderdaad verdomd irritant.

                                        Kennis van mij heeft een W111 volledig gerestaureerd. Het ding kwam ook uit de USA, en die heeft idd dezelfde problemen gehad als jij beschrijft. Het ideale is een auto van de USA voor de techniek en de carrosserie, en eentje uit deze contreien voor het interieur.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door cardeals Bekijk Berichten
                                          is er iemand die in een garage werkt?
                                          Carlito, soms in een garage, soms onder een tent en soms gewoon op het terras

                                          Comment

                                          Working...
                                          X