Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Wij hebben onze een jaar of 3-4 geleden verkocht voor 4.000 euro, 560sec, 200.000 km, interieur gelijk nieuw en ik denk full option (of toch bijna).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWaarom verkoop je dat?)
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten250 Turbodiesel gok ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenJe moet eens inzoomen op de foto waar het kofferslot opstaat...
Comment
-
Vandaag ben ik effe naar Expo Grand Luxe gaan kijken in Brussel. Mercedes was er ook vertegenwoordigd met een SLR roadster, een CL 63 AMG en een GLK 320cdi.
De SLR die daar stond had een prijskaartje van €525.000...Ik vind echt niet dat die wagen dat waard is.
De CL 63 AMG blijf ik een droom van een wagen vinden.
Het was de eerste keer dat ik een GLk irl zag. De wagen is kleiner dan ik verwachtte. Hoewel ik de wagen op foto knap vond is 'm mij irl een beetje tegengevallen. Zeker het dashboard vind ik toch iets te spartaans qua design. Ook vond ik het interieur zeer plastiekerig overkomen. Niet echt mijn ding...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
De SLR die daar stond had een prijskaartje van €525.000...Ik vind echt niet dat die wagen dat waard is.
Comment
-
Waarom niet?
Deze wagen is ondertussen al goed 4 jaar op de markt. Van exclusiviteit is hier geen sprake aangezien het hier niet om een gelimiteerde versie gaat.
Het vermogen was toen van een zeer hoog niveau, maar is ondertussen bijgebeend door andere merken die 1/zoveelste kosten van deze exorbirante prijs.
Qua gebruikte materialen in het interieur is van hoogwaardigheid ook al geen sprake.
Neen, deze wagen is op geen enkel vlak uitzonderlijk.
Let op, ik vind het een dijk van een wagen... maar ik vind de prijs zwaar overdreven...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
800€ voor een 2.3 16V ... wss een kar voor onderdelen, maar dan nog!
Comment
Comment