Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Burn it!
    Staat al eventjes te koop trouwens, ik had het zoekertje gepost in het foute tuning topic dacht ik. Wel erg voor je dat je hem hebt moeten spotten.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Mercedes CLK

... of toch niet

was dit een halloweengrap ?????, dat trekhaakje staat er wel leuk bij, man man man, wie hangt nu z'n geld aan zoiets !!!

Comment

• dat is wat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Er is volgens mij een reden waarom die foto's zo donker zijn. De auto heeft 450 000 km.
          Dat kreeg ik ook te horen via mail. Hij vraagt 3k.

Comment

• zo'n 124T 200TD moet bangelijk traag zijn. Te traag denk ik. Een sedan 200D vond ik al erg op het randje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
              Is dit iets of is dit niets .... ? (staat hier in de buurt, en zou me wel interesseren)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
              lijkt me wel een leuke wagen, wel verdacht weinig km voor 22 jaar oud te zijn, maar hij ziet er eigenlijk vrij goed onderhouden uit ook, motor is wel aan de lichte kant voor een break hé, valt natuurlijk een mouw aan te passen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                valt natuurlijk een mouw aan te passen
                500/560

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  500/560
                  hahahahaha, ja dat ook !
                  maar eenvoudiger is de motor van een bestelwagen, 208/308 te nemen, uiterlijk geen verschil maar wel 2400 cc dus op de keuring geen gezeik

Comment

zo'n 124T 200TD moet bangelijk traag zijn. Te traag denk ik. Een sedan 200D vond ik al erg op het randje.
                    Zou die niet even traag zijn als mijn 240TD? oké modernere motor, maar ook 72 pk en minder koppel voor de 200TD. Toch iets om rekening mee te houden ...
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

zo'n 124T 200TD moet bangelijk traag zijn. Te traag denk ik. Een sedan 200D vond ik al erg op het randje.
                      zelfs een 300 is te traag

Comment

hahahahaha, ja dat ook !
                        maar eenvoudiger is de motor van een bestelwagen, 208/308 te nemen, uiterlijk geen verschil maar wel 2400 cc dus op de keuring geen gezeik
                        Ik denk dat je de oudere generatie diesels bedoelt, die in de W123 en ouder lag.
                        Die letzten Worte ...
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201 BENZIN

Comment

• trouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            zelfs een 300 is te traag
                            Ik vind van niet, en Matteus bewijst het.

Comment

• ik vind ook van niet, maar dat zeg ik van een 200 ook

Comment

trouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen
                                zalig, proficiat

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                Zou die niet even traag zijn als mijn 240TD? oké modernere motor, maar ook 72 pk en minder koppel voor de 200TD. Toch iets om rekening mee te houden ...
                                goed mogelijk.

Ik heb meerdere malen tripjes van +400km moeten meebollen met een sedan 200D 4-bak, en op autostrade is dat toch afzien qua geluid, én hellingen
                                bij een 123 hoort dat bij de charme, en zou het mij minder storen. In een 124 vond ik het ietwat spijtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat je de oudere generatie diesels bedoelt, die in de W123 en ouder lag.
                                  nee hoor, serie W124, de motoren bestonden telkens met een grotere boring, zo werd een 4cil 2400 cc een 5 cil 2900 cc en een 6 cil 3500 cc, zoals in de W140 350turbodiesel, en zo'n blok is perfect in een personenwagen in te bouwen, en zoals opgemerkt zelfs een 300 is traag, idd, maar dat weet je als je zo'n wagen koopt, da's het karakter van de wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik vind ook van niet, maar dat zeg ik van een 200 ook
                                    het verschil tussen een 250 en een 300 vind ik erg groot.

Comment

trouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen
                                      Naais, jij hebt echt wel een mooie collectie onvoorstelbaar!
                                      Die letzten Worte ...
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201 BENZIN

Comment

• Zo'n 200TD is heerlijk.

Maar niet als enigste auto. Of je moet bompa zijn.

Comment

Working...
                                        X