Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMercedes CLK
... of toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEr is volgens mij een reden waarom die foto's zo donker zijn. De auto heeft 450 000 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenIs dit iets of is dit niets .... ? (staat hier in de buurt, en zou me wel interesseren)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenvalt natuurlijk een mouw aan te passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten500/560
maar eenvoudiger is de motor van een bestelwagen, 208/308 te nemen, uiterlijk geen verschil maar wel 2400 cc dus op de keuring geen gezeik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzo'n 124T 200TD moet bangelijk traag zijn. Te traag denk ik. Een sedan 200D vond ik al erg op het randje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzo'n 124T 200TD moet bangelijk traag zijn. Te traag denk ik. Een sedan 200D vond ik al erg op het randje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenhahahahaha, ja dat ook !
maar eenvoudiger is de motor van een bestelwagen, 208/308 te nemen, uiterlijk geen verschil maar wel 2400 cc dus op de keuring geen gezeik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzelfs een 300 is te traag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtentrouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenZou die niet even traag zijn als mijn 240TD? oké modernere motor, maar ook 72 pk en minder koppel voor de 200TD. Toch iets om rekening mee te houden ...
Ik heb meerdere malen tripjes van +400km moeten meebollen met een sedan 200D 4-bak, en op autostrade is dat toch afzien qua geluid, én hellingen
bij een 123 hoort dat bij de charme, en zou het mij minder storen. In een 124 vond ik het ietwat spijtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk denk dat je de oudere generatie diesels bedoelt, die in de W123 en ouder lag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vind ook van niet, maar dat zeg ik van een 200 ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtentrouwens, heb er een troetelkindje bij ! had een bod gedan op een R107/ 380 SL en kerel heeft juist gebeld dat hij hem morgen of overmorgen gaat brengen
Comment
Comment