Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    De motor van de S210 300 Turbodiesel zou wel mooi zijn in een s124 en dan wat optimaliseren

Idd.

Of, zoals ik gisteren reeds vernoemde, een S350 turbodiesel blok erin en wat opvoeren. gezapigheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      stil

Een 320CDI is luider dan een 300D.
      Ik praat over het 3 liter blok in de W221.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Ach, ga eens met een S204 320CDI rijden en je weet wat ik bedoel.

Diesel Powah!

Ik hoef niet met een C320CDI te rijden om te weten dat zoiets nogal goed vooruit gaat hoor.

Voor mij blijft het het énigste voordeel aan moderne diesels. Ze gaan sneller. Al de rest is erop achteruit gegaan: motorloop, geluid, rij-karakter... Zelfs op vlak van verbruik is het soms teleurstellend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ik praat over het 3 liter blok in de W221.

Dat draait nog steeds heel luid, vind ik.
          Zachter dan de 6-inlijn wel, op stationair.

Comment

• En snel is het enige wat telt.

Ah ja, en comfort en betrouwbaarheid.

Comment

• Deze staat hier ook in de buurt en wil ik wel eens gaan bekijken:

Niet veel km's, en van eerste eigenaar ....
              Wat zijn zo de gekende problemen met deze wagens ? grote kosten ?
              En wat verbruikt zoiets ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                Deze staat hier ook in de buurt en wil ik wel eens gaan bekijken:

Niet veel km's, en van eerste eigenaar ....
                Wat zijn zo de gekende problemen met deze wagens ? grote kosten ?
                En wat verbruikt zoiets ?
                verbruik zal zo rond de 6 liter draaien, 't is een diesel hé ?
                en kosten......hij heeft nog maar 140000 km dan ben je nog minstens 150000 km zonder kosten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichten
                  verbruik zal zo rond de 6 liter draaien, 't is een diesel hé ?
                  en kosten......hij heeft nog maar 140000 km dan ben je nog minstens 150000 km zonder kosten !
                  En hoe zou die zijn qua rijgedrag en snelheid tov m'n huidige Passat variant (1.9d , 308 000 km, bwjr 1990)
                  'n stap achterruit of ?

Comment

• daarnet reed er door mijn metropool een zilvere late sl 129 met een plasmascherm aan de achterruit met daarop de speech van obama, origineel vlaggestokken met de amerikaanse vlag en daarin twee zwarte dames gekleed in the stars and stripes

en zij hadden er ook plezier in

Comment

En hoe zou die zijn qua rijgedrag en snelheid tov m'n huidige Passat variant (1.9d , 308 000 km, bwjr 1990)
                      'n stap achterruit of ?
                      Qua snelheid zou ik niet te veel vooruitgang verwachten, qua rijgedrag eigenlijk wel.
                      Die letzten Worte ...
                      ... eines Diesel-Fahrers:
                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                        Qua snelheid zou ik niet te veel vooruitgang verwachten, qua rijgedrag eigenlijk wel.
                        Bwa qua snelheid ook wel... Als we de cijfertjes er bij nemen

Passat 0-100 = 19.4 sec
                        Benz 0-100 = 18.1 sec

Passat max. = 155km/h
                        Benz. max. = 160km/h

Comment

• Alsof je dat voelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Alsof je dat voelt.
                            Pas op pas op

Bovendien zullen er al wel een pak paardjes zijn weggelopen uit de Passat zijn stal Bij de Benz bijlange nog niet!
                            Last edited by Greg; 06/11/2008, 00:24.

Comment

• Maar qua rijgedrag zal er dus wel 'n verschil zijn ? ....
                              De passat is nog goed... maar ik denk dat de schokdempers enz toch al wat versleten zijn en dat voel je wel ...

Comment

'n stap achterruit of ?
                                uw passat, met alle respect, zal al een deel van z'n "stevigheid" kwijt zijn, en wss door hem al lang gewoon te zijn merk je dat niet eens meer, die 190 met slechts 140000 km zal nog als nieuw rijden, wss heeft de wagen wel veel stilgestaan( in een garage) daardoor durven wel eens knarsende geluiden voorkomen, torsierubbers en de taatslagers van de schokdempers, heb dit met m'n W126 ook gaat over narmate ermee gereden wordt, en ze vervangen is ook geen grote kost hoor, en 't is niet eens gezegd dat die wagen dat zal hebben, en verder is het moeilijk een 190 te vergelijken met een passat, qua rijkomfort ga je er zeker op vooruit, als je kunt leven met de typische schokken bij het schakelen als de wagen koud staat, een geoefende W201/W124 rijder heeft dat niet,

Comment

• voor de liefhebbers (met geld)

Comment

• Het is precies uitverkoop op kapaza. Er staan redelijk wat specialletjes op. Het is blijkbaar crisis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      MA

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAK

Dit is mijn droom 190... ze mogen die EVO II houden van mij.

Comment

• zalig hok

alleen jammer van de lelijke recaro's

Comment

Working...
                                        X