Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenmet remorque?
Zonder lukt mij dat ook wel
En de cayenne van uw neef ofzo? Of iemand zoeken met een donkergroene Range Rover TD6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmet.
En de cayenne van uw neef ofzo? Of iemand zoeken met een donkergroene Range Rover TD6?
Ik ken wel iemand met een G-klasse én het juiste rijbewijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenmet.
Serieus, ik rij liever een dag langer over die 2000km dan dat ik 20l naft/100km moet betalen hoor
Das 500€ aan naft alleen al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDaar heb je allemaal niet veel aan als je er geen rijbewijs voor hebt.
Hoewel, 1500kg, moet nét lukken om met de Espace te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDaar heb je allemaal niet veel aan als je er geen rijbewijs voor hebt.
dan moet je dat vragen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenmet remorque?
Zonder lukt mij dat ook wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtendenk dat jullie dit een beetje ingewikkeld maken; even het vliegtuig op om te gaan kijken en bij eventuele aankoop zet hem op autotransport, voor 1000 km komt dat op ong 400 euro, dan heb je geen gezever met remorques payages etc
vliegtuigticket regelen
vervoer regelen van luchthaven naar auto ter plekke
vliegtuig terug
autotransport regelen
....
dat lijkt me net een pak ingewikkelder dan zelf even tot voor z'n deur te bollen, het ding op te laden en er terug mee naar huis te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhmm
vliegtuigticket regelen
vervoer regelen van luchthaven naar auto ter plekke
vliegtuig terug
autotransport regelen
....
dat lijkt me net een pak ingewikkelder dan zelf even tot voor z'n deur te bollen, het ding op te laden en er terug mee naar huis te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtentja, onlangs nog een W108 weest halen in friesland, met een remorque........zo leuk rijden is dat nu ook weer niet hoor ! zeker niet als de remorque aan een wagen hangt die hem maar net kan trekken ! onderschat het niet
Nuja, in de zomer kan ik nog zien he, desnoods pak ik de hymer en rij langs daar, kan ik er een vakantie aankoppelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtentja, onlangs nog een W108 weest halen in friesland, met een remorque........zo leuk rijden is dat nu ook weer niet hoor ! zeker niet als de remorque aan een wagen hangt die hem maar net kan trekken ! onderschat het niet
Zoals Avantus hier boven zegt, vorig jaar zijn we iets achter Lyon een Audi 200 gaan halen. 's Nachts rond een uur of 3 (denk ik) vertrokken, de zelfde avond stonden we terug thuis. Probleem was dat we met een camionette reden die zelf niet heel zwaar is op de achteras, en tegelijk de remork verkeerd beladen was (met de motor naar achter, maar anders ging ie er niet op). Resultaat: véél te lichte achteras, met vrij gevaarlijke slingerbewegingen tot gevolg als je boven de 100 uitkwam of er even een windvlaag de kans had de remork te beroeren. Bij momenten toch wel zweethandjes gehad, en blij geweest dat we veilig zijn kunnen uitstappen
Eind vorig jaar een gelijkaardig tripje gedaan: de G, met daarachter een 190 op een remork. Ding reed volkomen safe, 130 à 140 en die remork reed nog als op rails. Op die manier is dat een droom, en is er weinig vermoeiend aan (buiten 't feit dat je natuurlijk uit je doppen moet kijken, zo'n ding blijft redelijk breed, een G is relatief smal, dus je moet je spiegels constant gebruiken). Daarmee dat ik durf te beweren dat, met het juiste materiaal, een auto halen met een remork niets is om van wakker te liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEen Touareg V10 TDI trekt anders wel lekker...
Maar je zal wel nog tot ergens in 2009 moeten wachten dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEind vorig jaar een gelijkaardig tripje gedaan: de G, met daarachter een 190 op een remork. Ding reed volkomen safe, 130 à 140 en die remork reed nog als op rails.
het blijft onverantwoord 130/140 met een remorque
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenheb je dan je rijbewijs B+E al?
Maar sowieso zal ik niet de eerste jaren met een remorque gaan rijden.
'k Heb al wel wat geoefend, maar zo op de autostrade, het is moeilijker dan de meeste denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenfoei
het blijft onverantwoord 130/140 met een remorque
Comment
-
Ik heb 2 vraagjes over de speciale editie Cocoon van de Mercedes 190.
- Ik ken mensen die zo één hebben en ze zeiden dat ze regelmatig briefjes onder hun ruitenwisser kregen met de vraag of ze de auto niet wilden verkopen. Is die versie dan zo gegeerd?
- Zijn dat de laaste 190'ers die van de band gerold zijn?
Comment
Comment