Wat een tuningkrel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWat een tuningkrel..
Da's 1 van de meest geniale auto's ooit gebouwd door MB.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVoor dat geld koop je ook een 320 CDI...
Comment
-
190 2.3 16V met weinig km's zo te zien:
Ziet er op zich wel proper uit.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten190 2.3 16V met weinig km's zo te zien:
Ziet er op zich wel proper uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten190E EVO I, met een speciaal door de fabrikant geprepareerde motor met 2.3 16 v liter inhoud en ruim 200 PK (205 om precies te zijn).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZeer lelijk motief op die stof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVoor dat geld koop je ook een 320 CDI...
kan een turbo ertegen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenJaja, ik weet, maar je moet eventjes over die zever heen lezen. Er zijn een heel aantal dingen die niet kloppen aan de advertentie, maar als de km-stand en dergelijke juist zijn, en je zoekt een 2.3, misschien niet slecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZou dat niet eentje kunnen zijn met dat powerpack? Fiddy heeft dat dacht ik eens op ebay zitten volgen ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenWel, dat dacht ik ook... Maar zoveel ken ik er niet van...
Comment
-
Comment