Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenJa, maar met meer km's, en die is niet beter van kwaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZou dat niet eentje kunnen zijn met dat powerpack? Fiddy heeft dat dacht ik eens op ebay zitten volgen ofzo.
Wss heeft die kerel gewoon miszien op internet en heeft hij de pk's van een 2.5 opgegeven.
2.3 evo 1 bestaat niet maar veel mensen denken dat een gewone 16v (dus niet met de mega evo 2 spoiler op) een evo 1 is.
Powerpack zou enkel voor 2.5 zijn mss zijn enkele stukken op 2.3 ook te gebruiken maar een powerboost van min 20pk lijkt me dan niet haalbaar. Het "coole" aan zo'n powerpack is dat je op je kleppendeksel dan ook nog een plaatje AMG hebt en dat heeft deze niet.
Maar indien deze in correcte staat is, is die zeker de moeite. Als je hem ervan kunt overtuigen dat het toch geen evo 1 is doet em mss nog de helft van zijn prijs af Morgen es bellen se.
Btw moest iemand ooit op een verkoopsite zo'n powerpack zien staan, Let me know...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenPowerpack zou enkel voor 2.5 zijn mss zijn enkele stukken op 2.3 ook te gebruiken maar een powerboost van min 20pk lijkt me dan niet haalbaar. Het "coole" aan zo'n powerpack is dat je op je kleppendeksel dan ook nog een plaatje AMG hebt en dat heeft deze niet.
Maar indien deze in correcte staat is, is die zeker de moeite. Als je hem ervan kunt overtuigen dat het toch geen evo 1 is doet em mss nog de helft van zijn prijs af Morgen es bellen se.
Who knows
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten300 12 klepper, dan 280 en dan 320 voor mij
de 3.0 24-klepper boeit mij niet
taxen weg vanaf 25
Maar het gaat niet echt over karakter, eerder over betrouwbaarheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenAls je op zoek bent naar een R129, welke is dan de beste keuze: 300-24, 280 of 320? 500 is uitgesloten want te hoge taksen...
En om verder te gaan over de taksen: is het enkel bij een oldtimer dat die quasi wegvallen? Vanaf wanneer is dat dan? Thx!
300 is gekend omwille van de "zwakke" koppakking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGást .
Da's 1 van de meest geniale auto's ooit gebouwd door MB.
Comment
-
-
-
Comment
-
190 2.3 - 16V voor werkelijk geen geld, wel automaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk BerichtenKWIJL KWIJL !!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEen 320 is beter... Is automatisch ook nieuwer. Maar een 300 is dan weer te vinden met handbak dacht ik?
300 is gekend omwille van de "zwakke" koppakking.
Ik had ook al gehoord dat de koppakking het wat sneller laat afweten en eerlijk gezegd heb ike r wat schrik voor mocht dat met de mijne gebeuren :s
Comment
Comment