Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenJaja, ik weet, maar je moet eventjes over die zever heen lezen. Er zijn een heel aantal dingen die niet kloppen aan de advertentie, maar als de km-stand en dergelijke juist zijn, en je zoekt een 2.3, misschien niet slecht.
En daarbij, zo goed ziet ie er toch niet uit. Vermoed dat het een beetje een ragbak is. Interieur evenzeer al wat verkloot. Bougiekabelafdekking ontbreekt. Roest aan de achterste wielkastranden. etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenWss heeft die kerel gewoon miszien op internet en heeft hij de pk's van een 2.5 opgegeven.
2.3 evo 1 bestaat niet maar veel mensen denken dat een gewone 16v (dus niet met de mega evo 2 spoiler op) een evo 1 is.
Powerpack zou enkel voor 2.5 zijn mss zijn enkele stukken op 2.3 ook te gebruiken maar een powerboost van min 20pk lijkt me dan niet haalbaar. Het "coole" aan zo'n powerpack is dat je op je kleppendeksel dan ook nog een plaatje AMG hebt en dat heeft deze niet.
Maar indien deze in correcte staat is, is die zeker de moeite. Als je hem ervan kunt overtuigen dat het toch geen evo 1 is doet em mss nog de helft van zijn prijs afMorgen es bellen se.
Btw moest iemand ooit op een verkoopsite zo'n powerpack zien staan, Let me know...
Roest roest roest....
Enne, ik heb ooit zo'n powerpack gezien, had je me dat toen gezegd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Liever een donkeblauwe SL65 AMG met bruin leder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtener wordt beweerd dat de 300-24 niet zo betrouwbaar is
maar ikke ni weet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk had ook al gehoord dat de koppakking het wat sneller laat afweten en eerlijk gezegd heb ike r wat schrik voor mocht dat met de mijne gebeuren :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenheb daar ondertussen toch al 242000 km mee afgelegd, maar toegegeven de koppakking is reeds vervangen, op 230000, ik zou ook opteren voor een 320, evenveel pk maar iets degelijker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Ik wil.
Beiden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWalgelijke velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenBehoorlijk veel geld in 1 foto
Een rooie CLK-GTR?Nog nooit gezien.
Enkel zilvergrijs eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Dat is vet!
Mercedes 170S/b Bj 1952 Hot Rod
Fak dat is toch wel heel erg geslaagd.
Comment
Comment