Specs??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSpecs??Das Dach wurde vorne und hinten abgeschnitten. Die A / B / C Säule wurde um 3" gekürzt. Vor dem Einschweißen des Daches musste es in der Mitte um ca. 5 cm verlängert werden, bei dieser Gelegenheit habe ich ein el. Faltdach eingebaut. Die Türen mussten anlog dem Dach gekürzt und verlängert werden.
Damit das Fahrzeug auch entsprechend Motorisiert ist, musste ein anderer Motor her. Die Wahl viel auf einen Alfa Romeo 3.0 V6 mit 200PS, an den Motor wurde ein ZF 5 Gang Getriebe geflanscht, die angefertigte Kardanwelle treibt die original Hinterachse an.
Die Vorderachse ist aus einem Mercedes /8, diese wurde an den Rahmen verschweißt, Stoßdämpfer vorne und hinten sind von Spax angefertigt.
Die Bremsanlage vorne kommt von einem 350 SLC Typ 107, hinten von einen Audi A8, die Bremsscheiben sind Innenbelüftet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenJup, rood
*opent foto-emmer*
Hoeveel roadster zijn er eigelijk gebouwd?
Ik bied misschien twee dingen te koop aan die u interesseren.
http://www.kapaza.be/detail/13225461/
http://www.kapaza.be/detail/13226011/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEen 320 is beter... Is automatisch ook nieuwer. Maar een 300 is dan weer te vinden met handbak dacht ik?
300 is gekend omwille van de "zwakke" koppakking.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenwelk dash is dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMercedes GLK
Naar mijn weten is het geeneen van de huidige modellen. Ook niet dat van de nieuwe E-klasse.
E Coupe misschien...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEn ik vind die Hotrod bangelijk
Maar waarom daar een Alfa blok in steken
Kan je toch beter een benz V8 in duwen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk ook!
En miss paste een V8 er niet in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZálige hotrod!
jammer dat ik gewoon geantwoord heb, en niet gequoted.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk ook!
Plaatsgebrek misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEigenlijk wel.... hoewel zo'n Alfa V6 nog altijd van de knapste zescilindergeluiden produceert, maar in zo'n hotrod mag gerust een V8 liggen.
Plaatsgebrek misschien?
Maar als je hotrod zegt denk je toch aan een brullende V8 met veel te veel pk's...
Comment
Comment