True.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZie je, die rikketik schakelaars waar gTa altijd zo over klaagt is dus hun fout!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Dat is vet!
Mercedes 170S/b Bj 1952 Hot Rod
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
Zeventien verschillende kleuren, olé olé.
Toch niet om aan te zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen beetje zoals elke nieuwe Mercedes...Zwart ware imo mooier, maar bon dat bruin ik wil 't nog door de vingers zien. Maar hetzelfde komt terug op de pook en op de armsteunen. Laat dat dan toch beige! Dan hebben we nog zwart plastic van de bedienelementen, wat b.v. erg hard vloekt met dat bruin van het dashboard daar aan de luchtmonden. Dan nog wat alu hier en daar (wat imo niet goed samenpast met de klassieke kleurencombinatie), en dan raad je 't nooit : lichtgekleurd hout erbij! En alsof dat nog niet voldoende is stoppen we nog twee verschillende soorten alu-look plastic, een beetje rond de tellers, en dan nog 'n andere kleur op de middentunnelbekleding. En om het af te maken leggen we er voetmatten in die van kleur serieus vloeken met de rest van 't beige van 't interieur. Dan sprenkelen we nog wat chroomstripjes hier en daar, en klaar is kees!
Ik snap dat eigenlijk écht niet, zo'n kakafonie, en dat is dan zo'n gerenomeerd automerk.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenNeen.
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZie....dat blijft dus de fout bij jullie hé...steeds naar de OEM stealer lopen. Nooooit leren ze het hé
Of de automaat in orde krijgen
Manfred lukt het ook niet
We hebben ook niet meer geprobeerd, eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtendeze foto is van die concept E-klasse, maar in autobild van deze week staat dat alle E-klasses met dit interieur zullen worden uitgerust
Bij de E-klasse staan de ventilatiemonden omgekeerd.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb 't niet over de styling van 't interieur, hè (al ligt me dat niet honderd percent ook ni), maar ziet dat af !! Beige plastic, samen met de beige matten en leder. Tot daar OK. Maar dan : bruin stuur en bovenkant dashboard.Zwart ware imo mooier, maar bon dat bruin ik wil 't nog door de vingers zien. Maar hetzelfde komt terug op de pook en op de armsteunen. Laat dat dan toch beige! Dan hebben we nog zwart plastic van de bedienelementen, wat b.v. erg hard vloekt met dat bruin van het dashboard daar aan de luchtmonden. Dan nog wat alu hier en daar (wat imo niet goed samenpast met de klassieke kleurencombinatie), en dan raad je 't nooit : lichtgekleurd hout erbij! En alsof dat nog niet voldoende is stoppen we nog twee verschillende soorten alu-look plastic, een beetje rond de tellers, en dan nog 'n andere kleur op de middentunnelbekleding. En om het af te maken leggen we er voetmatten in die van kleur serieus vloeken met de rest van 't beige van 't interieur. Dan sprenkelen we nog wat chroomstripjes hier en daar, en klaar is kees!
Ik snap dat eigenlijk écht niet, zo'n kakafonie, en dat is dan zo'n gerenomeerd automerk.
da's misschien gelijk bij Porsche. Ze beginnen met een lelijke kleurencombo (oké, dat doen ze bij P dan wel weer niet) en tegen opleg kan je elk paneeltje apart in een andere kleur krijgen
Ik vind de vormgeving min of meer oké. Het exterieur wordt terug wat hoekiger, meer oldschool benz, het interieur evolueert mee. En ik vind het ook tof om te zien dat je fabriek-af volleder dashboard etc. kunt krijgen.
De kleurencombo zelf is inderdaad. Vooral dat alu + beige + licht hout... met dat bruin zou ik best nog kunnen leven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenPick one...
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEentje gaan afhalen voor een testweekend?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, bezoek was eindwerk-gerelateerd'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment