Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• True.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Zie je, die rikketik schakelaars waar gTa altijd zo over klaagt is dus hun fout!
      En die cheapo flutterpaneeltjes uit Playscool-plastic niet vergeten!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Dat is vet!
        Mercedes 170S/b Bj 1952 Hot Rod
        Fak, zo damn nice!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

Zeventien verschillende kleuren, olé olé.

Toch niet om aan te zien?

Comment

• Een beetje zoals elke nieuwe Mercedes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Een beetje zoals elke nieuwe Mercedes...
              Ik heb 't niet over de styling van 't interieur, hè (al ligt me dat niet honderd percent ook ni), maar ziet dat af !! Beige plastic, samen met de beige matten en leder. Tot daar OK. Maar dan : bruin stuur en bovenkant dashboard. Zwart ware imo mooier, maar bon dat bruin ik wil 't nog door de vingers zien. Maar hetzelfde komt terug op de pook en op de armsteunen. Laat dat dan toch beige! Dan hebben we nog zwart plastic van de bedienelementen, wat b.v. erg hard vloekt met dat bruin van het dashboard daar aan de luchtmonden. Dan nog wat alu hier en daar (wat imo niet goed samenpast met de klassieke kleurencombinatie), en dan raad je 't nooit : lichtgekleurd hout erbij! En alsof dat nog niet voldoende is stoppen we nog twee verschillende soorten alu-look plastic, een beetje rond de tellers, en dan nog 'n andere kleur op de middentunnelbekleding. En om het af te maken leggen we er voetmatten in die van kleur serieus vloeken met de rest van 't beige van 't interieur. Dan sprenkelen we nog wat chroomstripjes hier en daar, en klaar is kees!

Ik snap dat eigenlijk écht niet, zo'n kakafonie, en dat is dan zo'n gerenomeerd automerk.

Comment

• J a .

Comment

deze foto is van die concept E-klasse, maar in autobild van deze week staat dat alle E-klasses met dit interieur zullen worden uitgerust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                    Neen.
                    Reden?

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Zie....dat blijft dus de fout bij jullie hé...steeds naar de OEM stealer lopen. Nooooit leren ze het hé
                    Kom jij de houtstrips er maar eens afhalen dan, dan kan ik die rammeltjes oplossen

Of de automaat in orde krijgen

Manfred lukt het ook niet
                    We hebben ook niet meer geprobeerd, eigenlijk.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ideaal als 1ste wagen.

Comment

• 300 CE-24

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                          deze foto is van die concept E-klasse, maar in autobild van deze week staat dat alle E-klasses met dit interieur zullen worden uitgerust
                          Ik dacht dat dit het interieur van de nieuwe CLK zal zijn.

Bij de E-klasse staan de ventilatiemonden omgekeerd.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

Kan iemand het beige eens zwart shoppen?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Ik heb 't niet over de styling van 't interieur, hè (al ligt me dat niet honderd percent ook ni), maar ziet dat af !! Beige plastic, samen met de beige matten en leder. Tot daar OK. Maar dan : bruin stuur en bovenkant dashboard. Zwart ware imo mooier, maar bon dat bruin ik wil 't nog door de vingers zien. Maar hetzelfde komt terug op de pook en op de armsteunen. Laat dat dan toch beige! Dan hebben we nog zwart plastic van de bedienelementen, wat b.v. erg hard vloekt met dat bruin van het dashboard daar aan de luchtmonden. Dan nog wat alu hier en daar (wat imo niet goed samenpast met de klassieke kleurencombinatie), en dan raad je 't nooit : lichtgekleurd hout erbij! En alsof dat nog niet voldoende is stoppen we nog twee verschillende soorten alu-look plastic, een beetje rond de tellers, en dan nog 'n andere kleur op de middentunnelbekleding. En om het af te maken leggen we er voetmatten in die van kleur serieus vloeken met de rest van 't beige van 't interieur. Dan sprenkelen we nog wat chroomstripjes hier en daar, en klaar is kees!

Ik snap dat eigenlijk écht niet, zo'n kakafonie, en dat is dan zo'n gerenomeerd automerk.

da's misschien gelijk bij Porsche. Ze beginnen met een lelijke kleurencombo (oké, dat doen ze bij P dan wel weer niet) en tegen opleg kan je elk paneeltje apart in een andere kleur krijgen

Ik vind de vormgeving min of meer oké. Het exterieur wordt terug wat hoekiger, meer oldschool benz, het interieur evolueert mee. En ik vind het ook tof om te zien dat je fabriek-af volleder dashboard etc. kunt krijgen.

De kleurencombo zelf is inderdaad . Vooral dat alu + beige + licht hout... met dat bruin zou ik best nog kunnen leven!

Comment

• Pick one...

Last edited by ; 25/01/2009, 15:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Pick one...

Eentje gaan afhalen voor een testweekend?
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• da's precies Peter z'n garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Eentje gaan afhalen voor een testweekend?
                                      Neen, bezoek was eindwerk-gerelateerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                        da's precies Peter z'n garage
                                        MB Brussel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Neen, bezoek was eindwerk-gerelateerd
                                          Ah zo, wij zijn daar ooit leden van de koninklijke familie tegengekomen toen we eentje gingen afhalen voor een weekend
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X