Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk vond al dat je lang bleef
Zalige foto:
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenPrachtige 124, sportline, 93.000km en zalige boordcomputer
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=148382901
Prijs is rechtvaardig zelfs aan de goedkope kant als het plaatje klopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDie E63 is erover, te laag, chrome rond de koplampen, ster weg
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenPrachtige 124, sportline, 93.000km en zalige boordcomputer
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=148382901
Die automatische airco heb ik nog nooit gezien.
Iemand meer info daarover?
Vette bak trouwens. Die Reiserechner !
Comment
-
Dit week-end iemand tegen mijn auto gereden, resultaat:
- Krassen van ca 30 - 40 cm op mijn nieuwe achterbumper
- Kofferklep bekrast
- Achterlicht "geveegd", dus eigenlijk afgeplatte krassen.
Persoon was wel zo net om papiertje achter te laten, en verder wordt alles via de verzekering geregeld.
Maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDit week-end iemand tegen mijn auto gereden, resultaat:
- Kofferklep bekrast
Persoon was wel zo net om papiertje achter te laten, en verder wordt alles via de verzekering geregeld.
Maar toch.
In uw geval zou ik zijn.
Ge zijt een van de 0.00001% mensen die dat voorheeft waar de schuldige tenminste zijn gegevens achterlaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is geen E63.
Nu is het dus helemaal verneukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMan
In uw geval zou ik zijn.
Ge zijt een van de 0.00001% mensen die dat voorheeft waar de schuldige tenminste zijn gegevens achterlaat!
Maar idd, chapeau van die persoon totnutoe. Eventjes afwachten hoe de rest verder verloopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDit week-end iemand tegen mijn auto gereden, resultaat:
- Kofferklep bekrast
Maar toch.
Ik heb op 1 jaar tijd 2 beschadigingen (1 grote kras op de bumper en een 'putje' in de deur van een fiets wsl.) en in geen van beide gevallen enig spoor van de 'dader'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is geen E63.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenEen kenner. Het is inderdaad geen E63 maar het had toch nog een zware V8 motor. Origineel een E500.
die remmen lijken me zelfs voor een E500 nog redelijk klein, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenVolgens het chassisnummer is dat een E500 (opgezocht via die Russische website).
Comment
Comment