Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat blok kan meer aan. Maar betrouwbaarheid is dan ook weg.
Die Ford GT met 1000pk zal het ook wel niet lang uithouden.
Laat deze SLR en die Ford GT los op Nardo, zien wie op 24h het meeste rondjes kan doen
1000 pk gaat wel een groter effect hebben op de betrouwbaarheid, maar er rijden genoeg GTs rond met 750-800-850 pk zonder enig effect op de levensduur.
dat blok is écht sterk, toen Hennessey z'n 1000 pk kit aan het ontwikkelen was, experimenteerde hij met allerlei pistons, ed om tot de conclusie te komen dat stock gewoon 't beste was.
Nardo test lijkt me wel interessant .. maar 't resultaat zal niet zijn hoe jij denkt
Nardo test lijkt me wel interessant .. maar 't resultaat zal niet zijn hoe jij denkt
Ben benieuwd. Op de gewone openbare weg zal die 1000pk wel betrouwbaar zijn, maar bij constante belasting zal dat blokje volgens mij snel de geest geven.
Hier zijn het vooral de banden die het verschil maken, hij had muds zitten en ik general grabbers en dat maakt in de modder een groot verschil.
Verder trekt deze auto met al de sperren dicht zich overal door en ook die motor heeft kracht genoeg. Ook het geluid verschilt grondig met mijn def, maarja das persoonlijk.
Qua puur terreinrijden zijn het vooral de sperren die het hem doen, mijn def ligt wel iets hoger en das dan ook wel een voordeel.
Bangelijke wagen idd! Ik ben er een keiharde fan van! Alleen heb ik er twee bemerkingen bij:
1. Belachelijk dat ze daar ooit een cabrio van gemaakt hebben. Weer veel te duidelijk dat er zo veel mogelijk mee moest verdiend worden.
2. Ik ben nooit helemaal overtuigd geweest van de styling van de velgen. Ik vind ze wat te goedkoop uitzien
Comment