Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    1. Belachelijk dat ze daar ooit een cabrio van gemaakt hebben. Weer veel te duidelijk dat er zo veel mogelijk mee moest verdiend worden.
    2. Ik ben nooit helemaal overtuigd geweest van de styling van de velgen. Ik vind ze wat te goedkoop uitzien
    1. Een fout die ze voorlopig nog niet gemaakt hebben bij de SL65AMG Black Series
    2. Een fout die ze opnieuw gemaakt hebben bij de SL65AMG Black Series

Al zal deze me nooit zo kunnen bekoren als de CLK DTM. Ik vind de SL65AMG écht een lelijke sjonniebak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      1. Een fout die ze voorlopig nog niet gemaakt hebben bij de SL65AMG Black Series

Al zal deze me nooit zo kunnen bekoren als de CLK DTM. Ik vind de SL65AMG écht een lelijke sjonniebak.
      CLK DTM Cabrio is inderdaad een belachelijke kar, dat zou zijn zoals een GT3 RS Cabrio of een CSL Roadster.
      Dat plooidak brengt gewoon teveel extra gewicht en nadelen met zich mee.

SL 65 Black komt niet als cabrio. CLK Black ook niet trouwens.
      Ik blijf wachten op de volgende Signature Series van AMG. Er is sprake van dat dat nog gaat duren tot de nieuwe CLK, omdat momenteel alles bij HWA/AMG naar de SLC gaat. Maar er zouden ook geruchten circuleren van een Signature Series op basis van de C-klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Hoe magistraal een CLK Black is... hoe belachelijk en lelijk de SL Black is. Echt jammer! Voor zo'n auto, hadden ze toch een veel smaakvollere oplossingen kunnen bedenken!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
          ²²

Bangelijke wagen. Ik zou hem zelfs verkiezen boven een SLR.
          Deze staat bij mij op nr 1 bij Mercedes, zonder twijfel! En idd is die cabrio belachelijk, maar wel mooi... Maar geef mij toch maar de coupé, als je het doet, doe het dan goed En die velgen, tsja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            welke motor was het ?
            280 dan zeker

300 GD, vette sound !

Comment

• 5-cylinder-roffel

Comment

• die plaathouder

Comment

• Ikzelf heb geen flauw benul van een prijs , dus ik vraag in alle eerlijheid een bod te doen, hij moet hoedanook weg ...wegens " in de weg"
                  Buitenkansje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

onrealistische foto: geen enkele vent zou daar met zo'n serieus gezicht kunnen mee rijden.
                    i 1 2 1/2 6

Comment

Buitenkansje!
                      Dacht ik ook al

Edit: http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers...jaar_1964.html

Hier staat hij ook en is er een bod van 450€
                      Last edited by Greg; 21/12/2008, 23:28.

Comment

• Zou volledig gerestaureerd wel redelijk veel kunnen opbrengen. Als de liefhebber dat wil betalen natuurlijk.

Bvb: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2

Comment

Buitenkansje!
                          Zoiets is, afhankelijk van de staat van het koetswerk ongeveer €2000 waard.

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Zou volledig gerestaureerd wel redelijk veel kunnen opbrengen. Als de liefhebber dat wil betalen natuurlijk.

Bvb: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
                          Deze is in originele staat he, en het is een benzine.

Als je bovenstaande restaureert krijg je er mss nog 10-12kvoor.
                          En voor dat geld zal het moeilijk zijn om hem op te maken met winst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten

Hmmm

I like this a lot!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Ik vind hem iets 'TE'... De gewone AMG versie is naar mijn mening mooier.

Comment

• Pff, echt hé...

Afgelopen zondag met deze wat zitten spelen. Is mij uiteindelijk werkelijk voorbij GEVLOGEN met een waanzinnig geluid

Ik wil er een

Comment

• die C63 klinkt werkelijk fantastisch goed

Comment

• luid ook wel

Comment

• ik heb dus nog nooit van mijn leven met een 190 gereden, zelfs ni meegereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        ik heb dus nog nooit van mijn leven met een 190 gereden, zelfs ni meegereden
                                        Kan geregeld worden, geef maar een seintje.
                                        Die letzten Worte ...
                                        ... eines Diesel-Fahrers:
                                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                        W201 BENZIN

Comment

Working...
                                        X