Diesel bashen is vet cool.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenVoila.
Wordt er vanavond afgesproken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenMisschien staat het antwoord hier ergens in deze thread verborgen, maar heeft er iemand weet van een goed Europees (Engelstalig of Nederlandstalig) forum voor Mercedes? Eentje waar ook recente wagens besproken worden (liefst apart), want de oldtimer-cultus interesseert me niet zo erg.
Ik vind tot nog toe enkel MBWorld.org iet of wat bruikbaar (heb enkel maar wat ge-Google'd), maar dat is wel heel erg US gericht. Iets in de trent van bv. AlfaOwner.com zou perfect zijn...
Ben vooral geïnteresseerd in de W204/S204 (nieuwe C), dus als daar een forum apart voor bestaat weet ik het ook graag.
Thx.
Deze is proberen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenVoila.
Wordt er vanavond afgesproken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDiesel is vet.
Als het tenminste indirecte inspuiting heeft, geen turbo, en minimum 6 cilinders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfak ja, het is vrijdag... denk constant dat het maandag is
nieuwjaarsrondrit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDie Volvo diesel onder andere. Schitterende motor.
Loopcultuur oké, maar qua efficiëntie... op dat vlak is ie jammer genoeg zwaar gedateerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIjskoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenof toch vanavond gaan oefenen in Bilzen?
Laat me dat oefenen eens een week op voorhand weten, kan de Oost-vlaamse delegatie ook afkomen
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Heb al zin om te gaan kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenZeer interessant!
Heb al zin om te gaan kijken.
Comment
Comment