Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

Zalige ketel.
    En echt full option. Zelfs adaptive damping, wat je op een (spijtig genoeg) Elegance al helemaal nooit tegenkomt.

Dikke ketel. Spijtig van het elegance spul en het lelijke inleghout en het grijze interieur.

Ik wil die wielen.

Comment

• Eigenlijk is dat wel iets voor m'n ma, zo'n 430.

Zo'n CDI gaat echt letterlijk kapot aan hetgene waarvoor zij die auto gebruikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Zalige ketel.
        En echt full option. Zelfs adaptive damping, wat je op een (spijtig genoeg) Elegance al helemaal nooit tegenkomt.

Dikke ketel. Spijtig van het elegance spul en het lelijke inleghout en het grijze interieur.

Ik wil die wielen.
        Ja, die velgen zijn zo bijna de vetste velgen die je op een W210 kunt hebben.

Ik wil eigenlijk wel.

Comment

Eigenlijk is dat wel iets voor m'n ma, zo'n 430.

Zo'n CDI gaat echt letterlijk kapot aan hetgene waarvoor zij die auto gebruikt.
          Wat doet jouw ma dan? Gewoon rond de kerk crossen?

Comment

• linksvoor tik gehad vrees ik.

maar eigelijk geen geld voor zo'n moderne dikke v8 break

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
              Zeer interessant!
              Heb al zin om te gaan kijken.
              Doen. Ga je geen spijt van hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                linksvoor tik gehad vrees ik.

Ah, goed gezien.

Je verwijst naar de speling tussen de motorkap en lichten rechtsvoor vs linksvoor?

Comment

• jup.

kan slecht gesloten zijn, maar ik vrees ervoor.

Comment

Wat doet jouw ma dan? Gewoon rond de kerk crossen?

De kerk is al ver.

- kar komt amper ooit op z'n bedrijfstemperatuur
                    - motor komt nooit boven 2100 rpm

Uitzonderlijk wordt die auto eens gebruikt om lange(re) afstanden te rijden, door m'n vader of ik, en je merkt dat dat die auto écht goed doet.

Comment

Zelfs adaptive damping, wat je op een (spijtig genoeg) Elegance al helemaal nooit tegenkomt.
                      Waar zie jij dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                        Wat valt er te zeggen over een W140 S300? Gekende problemen met deze motor? Is dat een 12- of 24-klepper zoals in de R129 SL300? Een goed onderhouden model kan een pàk km's aan?

Het gaat om deze advertentie.
                        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Is echt wel géén geld, en met ohb, we gaan toch eens informeren, altijd al gek geweest van deze bakken. Heeft wel al twee vorige eigenaars gehad.
                        Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          linksvoor tik gehad vrees ik.

Ja dacht ik ook aan, maar ik denk eerder dat de motorkap aan één kant niet goed dicht zit. Immers er is geen meteen zichtbare schade (oké het zijn niet de allerduidelijkste pics) op omliggende panelen en lichten en naden.

Kan altijd natuurlijk. Gaan kijken is de enige oplossing.

Comment

• Vrouwen... Onsma rijdt onze Frontera ook nooit goed warm. Als ik die kar eens meeneem en daarmee rij zoals met een auto gereden moet worden, die kar komt opnieuw tot leven dan.

Niet op temperatuur komen is niet goed. Ik merk dat de mijne nu een pak zuiniger is geworden nu die thermostaat goed werkt.

Ik ben van plan om het volgende te doen: morgen naar de garage en mijn beklag neerleggen, en anders eens een aangetekende brief.
                            Dergelijke service kan niet voor een officiele MB dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Waar zie jij dat?

Knopje boven de schakelaar elektrische ruitbediening passagierskant (op foto deels verborgen achter pook).

Comment

• Ah, merci.

Ik wist niet dat dat op een W21O verkrijgbaar was.

Ff opzoeken welk systeem het is

Comment

• Ah, das niveauregeling achteras met ADS

Comment

• Die 430 kopen en laten staan tot hij oldtimer is
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Doen. Ga je geen spijt van hebben.
                                      2 maand geleden zou ik tot €5000 betaald hebben als ik een goede c250D tegenkwam
                                      En tis nog vlakbij ook. Maar nu kan ik er niets meer mee doen
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Allemaal korte afstanden? Of wordt die gewoon af en toe maar eens buitengehaald om langere afstanden te doen?

In het eerste geval ligt het gewoon aan het feit dat common-rail in principe niet tegen korte afstanden kan

Voor 18.000km/jaar zouden ze diesel moeten verbieden
                                        We hebben de auto overgekocht van familie. Toen was ie 3 jaar oud en had ie maar 33.000 km op de teller. De vorige eigenaar deed er énorm veel korte afstanden mee, vandaar het jaarlijkse gemiddelde van 11.000 km/jaar. De afgelopen 3 jaar is er 54.000 km bijgekomen op de teller door mijn vader. De auto wordt dagelijks gebruikt om naar mijn vader zijn werk te rijden (enkele rit = 18 km). Geregeld worden er ook langere ritten mee gereden maar naar mijn inziens te weinig voor goed te zijn voor die wagen.

En gemiddeld 18.000 km/jaar is nog veel voor mijn vader . Met zijn vorige wagen zat ie aan gemiddeld 12.000, uitzonderlijk 15.000 km/jaar.
                                        BMW F30 316d Sportline - '13
                                        BMW Z3 1.8 -- '97
                                        --------------------------------------------------------------
                                        2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                        2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                                          We hebben de auto overgekocht van familie. Toen was ie 3 jaar oud en had ie maar 33.000 km op de teller. De vorige eigenaar deed er énorm veel korte afstanden mee, vandaar het jaarlijkse gemiddelde van 11.000 km/jaar. De afgelopen 3 jaar is er 54.000 km bijgekomen op de teller door mijn vader. De auto wordt dagelijks gebruikt om naar mijn vader zijn werk te rijden (enkele rit = 18 km). Geregeld worden er ook langere ritten mee gereden maar naar mijn inziens te weinig voor goed te zijn voor die wagen.

En gemiddeld 18.000 km/jaar is nog veel voor mijn vader . Met zijn vorige wagen zat ie aan gemiddeld 12.000, uitzonderlijk 15.000 km/jaar.
                                          Ik denk dat de geschiedenis van korte afstanden vooral dodelijk is voor de auto.

Niet dat de Benz CDI blokken fool proof zijn, verre van, maar het is algemeen geweten dat korte afstanden slecht zijn voor een auto met common rail.

Comment

Working...
                                          X