Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenah.... is Manfred z'n heilige status verloren?
De garage is nu ineens een pak van hun pluimen verloren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendie 430 lijkt me nog wel iets voor RRD
5000 geven, 3000 aan een LPG-installatie en je hebt de ideale cruiser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenManfred werkt daar niet meer.
De garage is nu ineens een pak van hun pluimen verloren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtendie 430 lijkt me nog wel iets voor RRD
5000 geven, 3000 aan een LPG-installatie en je hebt de ideale cruiser.
BIV en Taks bestaat niet meer
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKia ?
Dat was de enigste kerel in die garage die écht kennis had van auto's. Misschien ingestort ofzo, hij had het altijd gruwelijk druk, en hij begon ook gewoon op zondag te werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWeet ge wat dat kost aant taks
valt toch mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenop LPG jaarlijks bijna 2100€.
valt toch mee?
Ik denk wel dat die het iets makkelijker zeggen had dan de meeste Das +3k als ik mij niet vergis dat vadertje staat dan ieder jaar wil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenOverlaatst had ik een klant die met een paar wagens stond waaronder een 760i, en die zei mij dat als je met zo'n wagen kan rijden, je de taks er moet bijnemen
Ik denk wel dat die het iets makkelijker zeggen had dan de meeste Das +3k als ik mij niet vergis dat vadertje staat dan ieder jaar wil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDat klopt toch? Iemand die een 760i kan betalen, kan ook de belastingen ervoor betalen.
Als jij 2€ voor een brood kan betalen, kan je toch 4€ voor een brood betalen ook? Wil dat dan zeggen dat je dat dan ook met alle plezier zal doen?
Feit is dat het geld is dat NUL bijdraagt aan het rijplezier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenkunnen =/= willen.
Als jij 2€ voor een brood kan betalen, kan je toch 4€ voor een brood betalen ook? Wil dat dan zeggen dat je dat dan ook met alle plezier zal doen?
Feit is dat het geld is dat NUL bijdraagt aan het rijplezier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
Knap!
(niet op de centercaps letten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAh, merci.
Ik wist niet dat dat op een W21O verkrijgbaar was.
Ff opzoeken welk systeem het isOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAh, das niveauregeling achteras met ADS
Wat wil dat zeggen.
Elke T-model heeft niveauregeling achteraan hé.
En ik weet wel dat er bij onze auto ook op de voordempers een hydraulische leiding toekomt, en dus wordt er in alle vier de dempers olie bijgepompt of weggenomen om de demper stugger of slapper te maken.
Comment
Comment