Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tja, in de testfase zijn er al meer lelijke dingen geproduceert hoor, als je eens de ontwikkeling van de W116 kunt terugvinden........'t is nie altijd even netjes geweest of bij bmw, het prototype van de X5, dat was een 5model (touring) op een jeepchassis......
zelfs de mooiste vlinder was ooit een rups.....
Mercedes Dealer in Turnhout heeft in 2008 2 goede maanden gehad.
- Na het autosalon
- December
Nuja, ze zijn in December ook wel met ML's naar uw kop beginnen smijten. Zo erg zelfs dat zowel mijn neef als een maat van mij eentje gekregen hebben van hun ouders (ipv X5). Ene een 320 CDI, andere een 280 CDI.
Nu waren het wel stockmodellen van pre-facelift ML's natuurlijk
vind da eigenlijk zo geen uitzonderlijke auto nen ML, 't is een modegril en 't staat mooi naast de X5 of Q7 of range rovers waar tegenwoordig iedereen mee rijdt, persoonlijk rijdt ik nog altijd liever met mijn W126
Als die km-stand klopt is dat hier wel een gigantisch interessante kar . Jammer dat de interieurkleur mij niet aanstaat en dat ie geen schuifdak heeft, anders zou ik zelf nog gaan zien.
Als die km-stand klopt is dat hier wel een gigantisch interessante kar . Jammer dat de interieurkleur mij niet aanstaat en dat ie geen schuifdak heeft, anders zou ik zelf nog gaan zien.
Idd. knappe kar en op het eerste zicht zou die km-stand kunnen kloppen.
Comment