Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
ik tel zo'n 13 à 14s van 0 tot 200? En een nieuwe RS6 doet er 15 over. Vreeemd
Comment
-
@ Swede:
1: http://spots.autogespot.com/viewimag...06022008133030
2: http://spots.autogespot.com/viewimag...13032007151259
3: Opvolger van dit:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Enkele foto's uit Les Deux Alpes. De eerste is enkel en alleen getrokken geweest omdat ik vermoed dat ik er bobo plezier mee zou doen.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
En dit had ik nog nooit gezien, 'k vind 't moddervet.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEnkele foto's uit Les Deux Alpes. De eerste is enkel en alleen getrokken geweest omdat ik vermoed dat ik er bobo plezier mee zou doen.
zoja -> vét
ook al een paar keer een E46 Touring met 17" staal gezien. Ragstaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenRoughneck!!! Heb je je verzekeringsdude al gebeld ivm die S300TD? Ga je 'm kopen?
Zou een Duitse import zijn die via Spanje naar België is gekomen. Verkoper is een handelaar die er geen garantie op wil geven, en die hem voor z'n pa had gekocht maar die vindt hem te groot, dus daarom mag ie weer weg. M'n vader vroeg naar het ohb, maar dat was plots onvindbaar, hij heeft dan ook gevraagd eens te bellen zodra het boekje terecht was.
En het linkervoorportier kraakte.
Maar voor de rest: nette kar.
Sja, zolang dat ohb niet terecht is zou ik daar mijn hand niet voor in het vuur willen steken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat was zijn uiterste prijs? Was het een OEM-Belg?
Was geen OEM-Belg nee.
Comment
-
damn, alles wat m'n zus nodig heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat was zijn uiterste prijs? Was het een OEM-Belg?
@Mbman: ik heb zelf een tijdje de prijzen in het oog gehouden van de E280 en E320 Avantgarde met sportpack, aangezien we zelf even gekeken hebben voor zoeentje, en in Duitsland kan je die echt aanmerkelijk goedkoper vinden (ook met minder dan 10.000km).
Bovendien heb ik al verschillende negatieve dingen gehoord over NNC zodat ik er geen auto zou durven kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Bovendien heb ik al verschillende negatieve dingen gehoord over NNC zodat ik er geen auto zou durven kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvertel.
In welke mate die voorbeelden uitzonderingen zijn weet ik wel niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAccidenté's die opgelapt worden, auto's waar tijdens testritten iets mee gebeurd was, waar dan een tijdelijke oplossing voor gezocht werd om de auto te kunnen verkopen, waardoor de klant na 2.000 km alweer bij de garage staat enz.
In welke mate die voorbeelden uitzonderingen zijn weet ik wel niet.
Ik zou idd ook geen durven kopen daar met al die verhalen.
Een sportpakket E met 3000km.... ik heb zo'n vermoeden dat dat niet de rustigste 3000km geweest zijn
Comment
Comment