Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtentoevallig komt de vorige E er niet in voor...
Voor zover ik zie komen er nog wel meerder benz-auto's niet in voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDoen ze dat ook bij andere merken, of is dat een Mercedes-traditie, naar een ander type/modeljaar ombouwen?
Mercedes heeft daar niets mee te maken hé. Gelukkig maar.
VH-tuning doet dat. Die kopen onderdelen bij mercedes en plaatsen dat op een ouder model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMercedes heeft daar niets mee te maken hé. Gelukkig maar.
VH-tuning doet dat. Die kopen onderdelen bij mercedes en plaatsen dat op een ouder model.
Das echt grappig hoe dat beeld totaal niet klopt.
Comment
-
beste zal me snel even voorstellen.
hey ben matt en woonachtig in antwerp en een autoliefhebber en dan vooral duitse wagens. (1 merc, 2 audi,3bmw,4vw)
Ik rijd nu momenteel met een e 270cdi avontgarde en ben er zeer tevreden over maar ik zou graag overstappen op een ml of een gl. Nu heb ik me op dit forum aangemeld om er wat info over te vragen. Want na een jaar te kijken op het forum dacht ik ,y wrm meld ik me niet ff aan dan kan ik gelijk even mee discucieren.
Ik ben vandaag al gaan proefrijden met een gl 500 en een ml 320cdi bijden het nieuwe facelift model. De 2 wagens konden me allebij wel bekoren de g vooral met die dikke v8 en de ml met zijn iets sportievere amg styling.
beide wagens zouden een 320cdi moter hebben. en een 10 a 15000 euro aan opties.
over de ml zijden ze me in de garage dat ik hier beter geen luchtvering nam ? wat is jullie gedacht hier over. bijde wagen zullen wss wel met 21" of 22" wielen van amg of brabus worden afgemonteerd.
zou wie kan me wat negative commentaar geven en wat positieve commentaar over bijde wagens. of zou ik voor een rangerover moeten gaan die me ook wel kan bekoren.
mvg matt alias raydox.
Comment
-
Ga je voor comfort of sportiviteit?
Comfort => GL (hoewel de 320 CDI motor niet echt je dat is in die kast als je van acceleratie houdt)
Sportiviteit => ML
Een ML rijdt iets handiger in de stad enzo, GL is gewoon een lekkere cruise-car.
GL zou ik absoluut niet nieuw kopen, die hebben het waardebehoud van een Range Rover.
In ieder geval, een van beide in het zwart met 21 of 22" AMG/Brabus is subliem.
En Range vs. GL draait voor mij uit op Range. Lange afstandsrijden is de GL iets beter imho, omdat die iets zachtere zetels heeft, maar ik zou de meerprijs van een GL niet willen betalen, tenzij je de 420 CDI zou overwegen, dan is de GL absoluut de koning.
Mijn persoonlijk lijstje zou zijn:
1. GL 420 CDI
2. Range Rover TdV8
3. ML 320 CDI
4. GL 320 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKnappe velgen! Steek 'm in 't zwart en ik neem 'm, vette bak zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGa je voor comfort of sportiviteit?
Comfort => GL (hoewel de 320 CDI motor niet echt je dat is in die kast als je van acceleratie houdt)
Sportiviteit => ML
Een ML rijdt iets handiger in de stad enzo, GL is gewoon een lekkere cruise-car.
GL zou ik absoluut niet nieuw kopen, die hebben het waardebehoud van een Range Rover.
In ieder geval, een van beide in het zwart met 21 of 22" AMG/Brabus is subliem.
En Range vs. GL draait voor mij uit op Range. Lange afstandsrijden is de GL iets beter imho, omdat die iets zachtere zetels heeft, maar ik zou de meerprijs van een GL niet willen betalen, tenzij je de 420 CDI zou overwegen, dan is de GL absoluut de koning.
Mijn persoonlijk lijstje zou zijn:
1. GL 420 CDI
2. Range Rover TdV8
3. ML 320 CDI
4. GL 320 CDI
die gl staat momenteel in een merc garage met 4000km op de teller dus eigenlijk zoe goed als nieuw drm dat ik het overweeg om die gl te nemen.
1 groter voordeel is wel dat ik die gl een groter koffer heb voor mijn koersmatriaal in te duwen maar is dat de meer prijs waart nu heb ik daar mijn viano voor. ?
vraagtekens vraagtekens denk dat ik deze week eens naar autosalon rijd.
ps die gl behoud die zijn waarde dan zo slecht dacht net van niet omdat het toch een stuk exclusiever is als een ml/range etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichtendie gl staat momenteel in een merc garage met 4000km op de teller dus eigenlijk zoe goed als nieuw drm dat ik het overweeg om die gl te nemen.
1 groter voordeel is wel dat ik die gl een groter koffer heb voor mijn koersmatriaal in te duwen maar is dat de meer prijs waart nu heb ik daar mijn viano voor. ?
vraagtekens vraagtekens denk dat ik deze week eens naar autosalon rijd.
ps die gl behoud die zijn waarde dan zo slecht dacht net van niet omdat het toch een stuk exclusiever is als een ml/range etc
Want dat zou wel een goede compensatie voor de meerprijs zijn dan natuurlijk, als je daardoor die viano kan verkopen ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenPast dat koersmateriaal allemaal in de koffer van de GL?
Want dat zou wel een goede compensatie voor de meerprijs zijn dan natuurlijk, als je daardoor die viano kan verkopen ofzo.
andere vraag de optionele 21" velgen van de 63amg dus opletten in de carconfigurator als je de 63amg neemt zijn deze velgen ook optioneel , zouden deze ook passen op een gl ?.
kan iemand me anders wat info geven over de velge keuze amg brabus carlson etc..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichtenhet zou er wel in passen maar de viano zal wel blijven is een 5 zitter lichtevracht met luxe afwerking dus hij zou eventueel weggaan voor een 3.0 v6 :p :p.
andere vraag de optionele 21" velgen van de 63amg dus opletten in de carconfigurator als je de 63amg neemt zijn deze velgen ook optioneel , zouden deze ook passen op een gl ?.
kan iemand me anders wat info geven over de velge keuze amg brabus carlson etc..
22" Brabus Monoblock S
23" Monoblock E
Comment
Comment