Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
blijkbaar hebben niet alle facelift ML's de LED achterlichten, heb er al paar facelifts zien rondrijden die nog de gewone achterlichten hadden.
Die LED achterlichten zijn wel stuk knapper imo
blijkbaar hebben niet alle facelift ML's de LED achterlichten, heb er al paar facelifts zien rondrijden die nog de gewone achterlichten hadden.
Die LED achterlichten zijn wel stuk knapper imo
Je kan mss beter zoeken naar de 8-gaats in 7.5J*16 ET41. Ik heb die op de 190, mayo heeft die op de 250TD en daar staan ze perfect op met 205-55-16 banden.
Die stonden origineel op de 210.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
ze staan op te smalle banden om te oordelen, zo ziet't er ni uit
Dat klopt ook. De banden zullen 205 of 215 zijn ofzo. Ideaal gezien moet daar 225 op.
Wat ik me ook afvraag, ik rij nu al jaar en dag met stalen velgen rond, hoe gaat dat verschillen met deze alu velgen, die toch een pakje zwaarder zijn..
Je kan mss beter zoeken naar de 8-gaats in 7.5J*16 ET41. Ik heb die op de 190, mayo heeft die op de 250TD en daar staan ze perfect op met 205-55-16 banden.
Die stonden origineel op de 210.
Ik ben eventjes naar de foto's van de MB-meet gaan zien, en ik vind die velgen die je aanhaalt te "plat" ogen. Zijn het replica's die Mayo heeft steken, of is dat eigen aan die velg?
Comment