Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

Super op een 190, op een 124 niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      16" is perfect op een 124

Enkel moet hij een beetje lager staan.
      Juist daarom staan ze niet perfect. Ik verlaag mijn kar niet, daarom.

Comment

• En 16" AMG monoblocks?

Comment

Super op een 190, op een 124 niet.
          *fouttoon*

Comment

Juist daarom staan ze niet perfect. Ik verlaag mijn kar niet, daarom.
            Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            En 16" AMG monoblocks?
            Oops, dan past dat ook niet, te laat gezien.

Comment

16" is perfect op een 124

Enkel moet hij een beetje lager staan.

Zeer waar.

Eigenlijk vind ik een 124 die wat lager hangt sowieso 10 keer vetter dan op normale hoogte.

Ik vond jouw 250D echt zalig lekker staan op die 15'ers. Terwijl Derrick precies een heel pak hoger op z'n poten staat...

Comment

http://cgi.ebay.de/neue-original-W12...1%7C240%3A1318

Die zijn nieuw, maar geen sportlines.

FAK JAAA die gepolierde versies!

Dat is echt ZUPA-GEIL op een facelift 124.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  FAK JAAA die gepolierde versies!

Dat is echt ZUPA-GEIL op een facelift 124.
                  Heb je daar toevallig een foto van ofzow?

Comment

Ja, wanneer staat jouw E500E nu eigenlijk in de garage?
                    Hey D, long time no see! Tja, m'n zoektocht is wat stilgevallen... heb uiteindelijk niets deftigs meer tegengekomen (die bij Van Dessel staat ondertussen al 5 jaar te koop maar is echte 'krel')...

Bovendien ook meer goesting gekregen in R129 - 500 SL wegens mooier en mooier met de jaren, echt wel toekomstige klassieker volgens mij!
                    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

Dat trekt op de kloten.

Comment

Dat trekt op de kloten.
                        Ik vertrouw Matteo daarin blindelings

Comment

• veel gezien op US 124's, niet?

Comment

Dat trekt op de kloten.

Gast gij hebt echt geen smaak wat betreft 124'ers

Stay out of it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                              Hey D, long time no see! Tja, m'n zoektocht is wat stilgevallen... heb uiteindelijk niets deftigs meer tegengekomen (die bij Van Dessel staat ondertussen al 5 jaar te koop maar is echte 'krel')...

Bovendien ook meer goesting gekregen in R129 - 500 SL wegens mooier en mooier met de jaren, echt wel toekomstige klassieker volgens mij!
                              I hear ya, en gelijk heb je. Bulletproof kapmechanisme bij zo'n R129.
                              En begrijpelijk, ik hoef voorlopig nog niet met mijn haren in de wind te kunnen zitten

Man, bij mij leeft de zoektocht naar een E500E weer op. Maar als ik eentje wil naar mijn goesting ben ik dik 25 000 euro kwijt.

Comment

• Miss dat ik die gulli's eens op de s124 steek om te testen.

Comment

I hear ya, en gelijk heb je. Bulletproof kapmechanisme bij zo'n R129.
                                  En begrijpelijk, ik hoef voorlopig nog niet met mijn haren in de wind te kunnen zitten

Man, bij mij leeft de zoektocht naar een E500E weer op. Maar als ik eentje wil naar mijn goesting ben ik dik 25 000 euro kwijt.
                                  25 kEUR? Zijn ze zo duur geworden dan? Probleem is natuurlijk dat er met de jaren geen meer bijkomen hé, en als er hier en daar op stal gaan, of verschroot of export, tja dan kunnen de overblijvers alleen maar in waarde stijgen...
                                  1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                  1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                  1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    veel gezien op US 124's, niet?
                                    Ik denk zelf niet dat ik het al gezien heb. Daarom zou ik er mij graag een beeld van vormen. Op een groene T-modell ook nog indien mogelijk

Nah, maar ik zou het gewoon eens onder een W124 willen zien.

Comment

dit:

hierop:

kan toch niet slecht zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                                        25 kEUR? Zijn ze zo duur geworden dan? Probleem is natuurlijk dat er met de jaren geen meer bijkomen hé, en als er hier en daar op stal gaan, of verschroot of export, tja dan kunnen de overblijvers alleen maar in waarde stijgen...
                                        Er zijn er zat te vinden voor minder hoor. Maar dan heb ik 2 vereisten:

Oftewel een:

1994/1995 W124 E500 Limited

Oftewel een

1994/1995 W124 E60 AMG (en als deze op basis van een E 500 Limited is --> geil)

Met minder als 100 000 km.

Dan ben je tegen de 30 000 euro kwijt.

Comment

Working...
                                        X