Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenI know, vergelijking slaat nergens op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenKan iemand wat info geven over de ophanging van de 190 evo aub? Ik heb het dan niet echt over de ophaningsarmen, maar eerder over het hoogteregelingssysteem(?). Naam van het systeem, tekst of foto's: allemaal goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenC 200 cdi in Westerlo waar de eigenaar CLK 200 cdi had opgehangen
Slechte gsmfoto maar moest er een foto van maken, margi²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDaarnet gekocht op ebay in 16"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVoor onder de S123?
edit: en banden van 225 breed voor de 72pk, ik weet het nog zo niet. op een 280TE zou dat wel beter zijn.
Comment
-
C 200/c220
Is het mogelijk om redelijk gemakkelijk een upgrade te doen van 200 naar 220,maw van 136pk naar 163/170pk?
Als je de cijfers bekijkt zijn er veel gelijkenissen,cilinderinhoud is dezelfde,compressieverhouding is dezelfde,allebei R4.
Of moet je daarvoor naar Heinz,dan wel 200pk,maar dat eist teveel zeker van de motor?
Groetjes
Comment
-
Comment
-
30 jaar G-klasse!!
Wellicht de beste offroader ter wereld of minstens één van de beste!! Eigenlijk echt een legende, dat ze hem nog maar lang produceren, De G-klasse verdient dat!!
Het laatste filmpje is wel al enige jaartjes oud maar blijft wel plezant reclame-filmpke!
greetz
Off-road with the G-Class, for three decades, the icon from Mercedes-Benz has cult status! It has been a modern classic for the last 30 years and it knows no...
Comment
-
@ Carlito: vertel je maatje eens dat als ie in Neerpelt is, dat ie niet zomaar fout mag parkeren (op de stoep én over de witte lijnen)
Ik kende de auto niet en vroeg aan de chauffeur waarom dat kroontje erop stond. Koninklijke familie lachtte ie. Nu ja, gevoel voor humor heeft ie wel. Google is echter mijn beste vriend (en Denniske had mij al op weg geholpen).
Toch, DIKKE bak!
Volgende keer kost hem dat een pintje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten@ Carlito: vertel je maatje eens dat als ie in Neerpelt is, dat ie niet zomaar fout mag parkeren (op de stoep én over de witte lijnen)
Volgende keer kost hem dat een pintje...
S 65 mag overal neergezet worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenChauffeur mag niet drinken.
S 65 mag overal neergezet worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDaarnet gekocht op ebay in 16"
té vet, prachtige velgen
Comment
-
Vandaag 'n prachtige ervaring gehad..
Een maat van mij hadden vandaag voor 1 dag een testwagen CL 500, is 'm deze namiddag eens komen tonen en heb bij deze de kans gehad er een ritje mee te maken.
Daar zijn geen woorden voor, het enige wat ik kan zeggen:
fenomenaal!!!
Prachige looks ook, ne zwarte, ik ben er helemaal weg van...
Comment
-
Comment
Comment