Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag 'n prachtige ervaring gehad..
Een maat van mij hadden vandaag voor 1 dag een testwagen CL 500, is 'm deze namiddag eens komen tonen en heb bij deze de kans gehad er een ritje mee te maken.
Daar zijn geen woorden voor, het enige wat ik kan zeggen:
fenomenaal!!!
Prachige looks ook, ne zwarte, ik ben er helemaal weg van...
je had pics moeten nemen
altij fijn op een foto-forum
Tis te zeggen, zolang het wegdek zelf erg smooth is en de oneffenheden golvend zijn, is het echt magnifiek. Maar dan echt niet normaal perfect magnifiek.
Maar scherpe oneffenheden, dwarsrichels, etc, dat dempt 'ie veel te droog. Tis precies er er staat telkens iemand met een 150kg zware rubberen hamer op je voor- of achtertrein te slagen.
Ik vind het niet persé aangenaam.
Verschil tussen comfort en sport stand vond ik ook maar matig. Dacht dat dat ondertussen wél een groot verschil zou uitmaken.
Tgoh ja, dan zit je met de vraag van wat is 'traag'...
Hij is, (en dat voel je natuurlijk) een pak trager dan bijvoorbeeld de ML met dezelfde motor. Kar is een pak logger.
Om nog maar te zwijgen over de E-klasse met die motor.
Echt traag traag is dat nooit natuurlijk, je zit wel nog steeds met 220pk en 500ofzo Nm.
Onderbemeten kan je zoiets niet noemen, maar eigenlijk ben je in zo'n auto zodanig verwend door de luxe en rij-eigenschappen, dat de prestaties een klein beetje een domper geven. Imo hé.
Comment