Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
4WD blijkbaar, met de mogelijkheid tot FWD. 250pk
Of is dit iets anders? Er staat wel in dat artikel dat het een nieuwe dienstwagen is voor Häkkinen. Maar deze is dikker precies. A190 Twin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls't een echte is hebben die 4x4 denk ik.
Anyway, zou dit wel een echte zijn? Kan ook gewoon een A190 zijn met stickers op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenzoals ik al dacht idd. Die hierboven is gewoon stickerbak.
Ik heb daar een oog voor (ervaring).
Idd, achteras is verbreed enzo bij die twin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenVolgens mij heeft is er een limited edition geweest met die bestickering, maar veel kan ik er niet over vinden.
Comment
-
Fak
SL, 2 letters (de laatste tijd zonder betekenis) meer moet het niet zijn eigenlijk. Er is nog nooit een lelijke SL uit de fabriek gerold als je het mij vraagt. Enkel sommigen die minder knap zijn dan anderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten107 is een goede beginner.
Wel 300SL of 560SL.
560SL is amerikaanse versie (lelijke bumpers/koplampen)met een belachelijke 227pk. En zowel de 300 als de 560 zijn nog geen oldtimer.
Dan zoek ik me liever een 280SL van 1974-1976 met 185pk (ipv 188 voor de 300), of een 450SL met 225pk. Pak dat ik die 2/3 pk niet merk
Engine-swap (bij V moet zowieso gebeuren als ik de 300pk-versie wil, dus dan maakt het niet uit of ik van een amerikaanse 560 vertrek of van een 450.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenclaxon van de s was blijkbaar ook half stuk. Stootstangen ook.
De Louis zei dat alles al zo goed als opgelost was, ik ben is benieuwd of ze het dashboard-gekraak hebben kunnen fixen
edit: trekstangen blijkbaar volgens offerte (zelfde zeker ?) en ook nog ruitenwissers
Dat komt goed.
Zeker als de Louis het zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenze hebben daar precies allemaal doorgedreven vriendelijkheidstraining gekregen
Is dit serieus of sarcastisch?
Comment
Comment