Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDamn, niet slecht.
300CE-24 met handbak
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk heb u die kar al 4 maand geleden getoond in de les, aap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDuhhu, je zou voor minder met dit weer.
Stomme niet-waterdichte BMW-rubbers
En zelfs met deze natheid moet je naar mijn goesting teveel moeite doen om dat dwars te krijgen. Lang leve E36
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLang leve E36
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende echte clitto komt boven.
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDit is beter:
Veel geiler maken ze de cabrio's toch niet...
Alleen best duur
Voor die prijs heb je ook een CLK 55 AMG Cabrio of een SL 500 Cabrio R230...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMatteo koop die S124 eens wtf hoe cheap.
Oké .
Comment
-
-
Gisteren is de C220 CDI van mijn vader op onderhoud (onderhoud B) geweest. Bij het starten bleef het voorgloeilampje ook een tijd branden. Bleek dus een gloeibougie te zijn die vervangen moest worden.
Voor de rest zijn er geen spectaculaire dingen gebeurd maar 't prijskaartje was echt => +/- 950 EURO (auto is 6 jaar oud; 91.000 km op de teller)
Voor mij staat één ding vast: nooit of te nimmer een Mercedes voor mij! Idem bij mijn ouders, 't is hun eerste en eveneens laatste Mercedes. Denk dat we beter maar eens uitkijken naar een niet-officiële Mercedes garage want dit is toch een beetje 'te' hé .--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk BerichtenGisteren is de C220 CDI van mijn vader op onderhoud (onderhoud B) geweest. Bij het starten bleef het voorgloeilampje ook een tijd branden. Bleek dus een gloeibougie te zijn die vervangen moest worden.
Voor de rest zijn er geen spectaculaire dingen gebeurd maar 't prijskaartje was echt => +/- 950 EURO (auto is 6 jaar oud; 91.000 km op de teller)
Voor mij staat één ding vast: nooit of te nimmer een Mercedes voor mij! Idem bij mijn ouders, 't is hun eerste en eveneens laatste Mercedes. Denk dat we beter maar eens uitkijken naar een niet-officiële Mercedes garage want dit is toch een beetje 'te' hé .
Comment
-
WTF, da's veel geld !
En hier thuis waren we juist positief verrast bij het eerste onderhoud van de E. Dat was iets van een € 150.
Ik weet wel niet wat voor onderhoud dat was. Dat onderhoud B van u... is dat een klein of groot ?Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenWTF, da's veel geld !
En hier thuis waren we juist positief verrast bij het eerste onderhoud van de E. Dat was iets van een € 150.
Ik weet wel niet wat voor onderhoud dat was. Dat onderhoud B van u... is dat een klein of groot ?
Normaal heeft MB nu toch ook standaardprijzen voor wat een onderhoud kost dus als er niets extra moet gebeuren dan is het een vooropgestelde prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk BerichtenGisteren is de C220 CDI van mijn vader op onderhoud (onderhoud B) geweest. Bij het starten bleef het voorgloeilampje ook een tijd branden. Bleek dus een gloeibougie te zijn die vervangen moest worden.
Voor mij staat één ding vast: nooit of te nimmer een Mercedes voor mij! Idem bij mijn ouders, 't is hun eerste en eveneens laatste Mercedes. Denk dat we beter maar eens uitkijken naar een niet-officiële Mercedes garage want dit is toch een beetje 'te' hé .
Het begon met een kabelbreuk en dit probleem vonden ze niet direct. Geen probleem zoek het maar uit mij geen probleem. Ik wilde wel een vervangwagen. Dus ik kreeg een Basic A-klasje waarvoor ze 45 euro per dag rekenden. Wow wtf.
Dan rekenden ze ook nog eens 600 euro ofzo voor die breuk.
Wtf. Ik weet dat mb niet goedkoop is maar een beetje service tegenover de klant mag wel een beetje volgens mij.
Dan ging ik naar de keuring en werd de auto afgekeurd voor de xenons die slecht geregeld waren. De keurder zei dat dit de fout van de garage was...Nuja terug naar de garage en laten fixen.... Rekening komt binnen 17,5 euro. Wtf voor nog geen 5 minuukes werk.
Hun antwoord op die a-klasje: Ja maar zo geraken wij niet uit onze kosten voor die auto's.
Bij de subaru en opel kreeeg ik direct een vervangwagen mee zonder probleem. En vooral gratis!!Tsss
Comment
-
Ik dacht dat vroeger dus ook.
Maar sinds ik een paar weken meegedraaid heb in zo een garage, begrijp je wel beter waar dat geld blijft.
Zo verschrikkelijk duur is Benz nu ook wel niet in vergelijking met andere merken trouwens. Hier in Turnhout is Renault duurder
Een onderhoud B ben je al snel 2.5u mee bezig, en dat kan oplopen tot 3u of meer, afhankelijk van wat gedaan moet worden aan de wagen.
Een gloeibougie uitbouwen bij zo een wagen kan ook tot een uur in beslag nemen, afhankelijk van hoe vast dat ding komen te zitten is door de jaren. Ongelooflijk hoe onbereikbaar die dingen in sommige motorblokken zitten.
Dan zit je al aan minimum 195 euro aan uurloon. Dan nog de onderdeelkosten erbij..
Afhankelijk van wat er vervolgens nog aan de wagen gebeurd is kan zoiets inderdaad snel oplopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenWTF, da's veel geld !
Ik weet wel niet wat voor onderhoud dat was. Dat onderhoud B van u... is dat een klein of groot ?--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
Comment