Je hebt toch een foto genomen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door racinglover Bekijk Berichtenik vermoed 'custom made'....
nooit eerder gezien...
Brabus heeft nooit een 3.3 gemaakt, en brabus doet ook geen hubraummotoren on demand.
Dus ofwel is het een 3.8, ofwel heeft die kerel u bij uw pietje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door racinglover Bekijk BerichtenNatuurlijk bestaat ie !
Er stond in het interieur een plaquet van BRABUS op !
BRABUS SPEC. FULL EQUIPMENT
Neen een E33 Brabus bestaat niét.
Als er 'E33' ophangt achteraan, wil dat zeggen dat die kerel een verkeerde badge heeft samengesteld.
Dat is het zelfde als dat ik achteraan op mijn auto '450TD' hang. Ahja, het bestaat toch, want het hangt erop achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Brabus heeft nooit een 3.3 gemaakt, en brabus doet ook geen hubraummotoren on demand.
het bewijs is geleverd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Dat is het zelfde als dat ik achteraan op mijn auto '450TD' hang. Ahja, het bestaat toch, want het hangt erop achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhoe vet zou dat zijn
Echt hé.
Heb het al vaker gezegd.
Ooit drop ik een S350 Turbodiesel blok in een W124 sedan body, en ik tune daar de shit uit. 290 drijfstangen, andere pistons, dikke intercooler, andere turbo, en pomp keihard opschroeven (dat 'ie goed zwart roet), extra oliekoeler. 250pk en 500Nm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenVolgens mij is het een dubbel account van TIMO!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzalig
btw, als ik u een sticker bezorg met "ROET IS GOED", plakt ge hem dan op uw kachel?
Ja maar dan moet ik eerst mijn pomp opdraaien.
En op een atmo krel is dat geen goed idee als dat nog lang moet meegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmaak er dan een turbo van hé
Neen. Want een 300 Turbodiesel mag imo niet minder dan 180pk hebben. En dat komt ook niet goed zonder zuigersproeiers.
Comment
-
-
Comment
-
amerikanos
If I recall on the Mustang load dyno the pull was about 209HP and 238 torque, which is a 55% / 64% increase over stock.
There was a 30% drivetrain loss factor as indicated by stock published data and pre turbo install pull.
135/145 versus 177/188.
The Mustang load dyno reads about 17% lower then an inertia type dyno.
Adjusting to the more common dyno gives about 251 / 287 at the rear wheels.
I'm not interested in obtaining high numbers as the dyno is a tuning tool.
I look at performance which is low 5 second 0-60 times, 1/4 mile possible this week end.
In essence as fast as most NA early AMG V8's
Comment
Comment