Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers ‎

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Je hebt toch een foto genomen?

    Comment




    • vette spot!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door racinglover Bekijk Berichten
        ik vermoed 'custom made'....
        nooit eerder gezien...
        Custom made door de stickerafdeling van auto 5 dan

        Brabus heeft nooit een 3.3 gemaakt, en brabus doet ook geen hubraummotoren on demand.

        Dus ofwel is het een 3.8, ofwel heeft die kerel u bij uw pietje

        Comment


        • Volgens mij is het een dubbel account van TIMO!!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door racinglover Bekijk Berichten
            Natuurlijk bestaat ie !
            Er stond in het interieur een plaquet van BRABUS op !
            BRABUS SPEC. FULL EQUIPMENT

            Neen een E33 Brabus bestaat niét.


            Als er 'E33' ophangt achteraan, wil dat zeggen dat die kerel een verkeerde badge heeft samengesteld.


            Dat is het zelfde als dat ik achteraan op mijn auto '450TD' hang. Ahja, het bestaat toch, want het hangt erop achteraan.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

              Brabus heeft nooit een 3.3 gemaakt, en brabus doet ook geen hubraummotoren on demand.
              tuurlijk wel

              het bewijs is geleverd

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten


                Dat is het zelfde als dat ik achteraan op mijn auto '450TD' hang. Ahja, het bestaat toch, want het hangt erop achteraan.
                hoe vet zou dat zijn

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  hoe vet zou dat zijn

                  Echt hé.


                  Heb het al vaker gezegd.
                  Ooit drop ik een S350 Turbodiesel blok in een W124 sedan body, en ik tune daar de shit uit. 290 drijfstangen, andere pistons, dikke intercooler, andere turbo, en pomp keihard opschroeven (dat 'ie goed zwart roet), extra oliekoeler. 250pk en 500Nm.

                  Comment


                  • zalig


                    btw, als ik u een sticker bezorg met "ROET IS GOED", plakt ge hem dan op uw kachel?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      Volgens mij is het een dubbel account van TIMO!!
                      Zwijg eens over Timo. Ik was vanmiddag aan het denken dat ik hem hier al even niet meer heb gezien en hoe zalig dat is .

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        zalig


                        btw, als ik u een sticker bezorg met "ROET IS GOED", plakt ge hem dan op uw kachel?




                        Ja maar dan moet ik eerst mijn pomp opdraaien.


                        En op een atmo krel is dat geen goed idee als dat nog lang moet meegaan.

                        Comment


                        • maak er dan een turbo van hé

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            maak er dan een turbo van hé

                            Neen. Want een 300 Turbodiesel mag imo niet minder dan 180pk hebben. En dat komt ook niet goed zonder zuigersproeiers.


                            Comment


                            • ok ok, dan maar biturbosmoor uit die 300TE.

                              Comment


                              • okéééééé


                                Nu ander onderwerp plz.

                                Comment


                                • Comment


                                  • Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten


                                      Nu ander onderwerp plz.

                                      ah oei

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

                                        Vet. Turbotechnics


                                        Specs van dat blok?

                                        Comment


                                        • amerikanos

                                          If I recall on the Mustang load dyno the pull was about 209HP and 238 torque, which is a 55% / 64% increase over stock.

                                          There was a 30% drivetrain loss factor as indicated by stock published data and pre turbo install pull.
                                          135/145 versus 177/188.

                                          The Mustang load dyno reads about 17% lower then an inertia type dyno.
                                          Adjusting to the more common dyno gives about 251 / 287 at the rear wheels.

                                          I'm not interested in obtaining high numbers as the dyno is a tuning tool.

                                          I look at performance which is low 5 second 0-60 times, 1/4 mile possible this week end.

                                          In essence as fast as most NA early AMG V8's

                                          Comment

                                          Working...
                                          X